دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی حاشیه‌های سفر وی به کیش را تکذیب کرد.

تکذیبیه دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره حاشیه‌های سفر به کیش
به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی حاشیه‌های سفر وی به کیش را تکذیب کرد. 

در این تکذیبیه آمده است: «گویا قصه‌پردازان خیالی دست از کارهای خویش بر نمی‌دارند و بر آنند تا شکست سیاسی خود در انتخابات 7 اسفند سال گذشته را با انتشار اخبار غیرواقعی توجیه کنند.
 
تازه‌ترین اقدام آنان، حاشیه‌سازی از سفر نوروزی آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر حسن روحانی به جزیره کیش است که امسال کینه‌جویانه‌تر از گذشته دست به قلم برده‌اند و یک سفر کاملا معمولی و مانند سال پیش را، امنیتی جلوه دهند.
 
به خاطر تماس‌های مکرر مردم عزیز ایران از سراسر کشور با دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی و ابراز نگرانی آن‌ها به خاطر خبرهایی که یک گروه شناخته شده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی انتشار داده‌اند، به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند که اخبار مربوط به حاشیه‌های سیاسی و امنیتی سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی کذب محض است و شدیداً تکذیب می‌شود.
 
لازم به یادآوری است که خبرهای مربوط به دکتر روحانی از طریق دفتر رییس‌جمهور و خبرهای مربوط به آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر می‌شود و مردم عزیز اخبار مربوط به این دو شخصیت نظام اسلامی را از طریق مراجع رسمی و خبرگزاری‌های واقعی کشور پیگیری کنند.
 
مسوول دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی»
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۰۶ فروردين ۱۳۹۵
حقیقت است
آخرین اخبار