مدیرکل دفتر امور فناوری استان‌‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: گفتمان در زمینه فناوری و صنعت توسعه پیدا نکرده است.

محمدصادق تاروردی مدیرکل دفتر امور فناوری استان‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: افراد زیادی در سرتاسر دنیا هستند که در یک زمینه کار می‌کنند، اما از یکدیگر خبر ندارند.
 وی ادامه داد: باید گفتمان‌ها در زمینه فناوری و صنعت توسعه پیدا کند، ولی متاسفانه در این زمینه فعالیت های زیادی انجام نشده است و برگزاری جشنواره ها و همایش‌های تخصصی می‌تواند به دیده شدن و شناخت بیشتر در این زمینه کمک کند.
تاروردی تصریح کرد: نباید در کارهایمان فقط به بیان دیدگاه‌های خودمان بسنده کنیم، بلکه گاهی لازم است عقایدمان را به سمت دیدگاه‌های عمومی مردم نیز تغییر دهیم.
 مدیرکل دفتر امور فناوری استان‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: برای معرفی کردن موضوعی به مردم باید از ابزار زمانه استفاده کنیم و امروزه ما اینترنت، تلویزیون، رسانه‌های مکتوب و دیگر ابزار مورد استفاده را در این زمینه داریم و این همان چیزی است که با آن می‌توان برای آموزش و فرهنگسازی استفاده کرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار