این بازیگر گفت: جایزه گرفتن پسر و عروسم در اختتامیه جشنواره تئاتر فجر شیرین‌ترین روز سال 94 برای من بود.

زهرا سعیدی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان از حال و هوای روزهای عید 95 گفت: خوشبختانه در سال 94 عرصه‌ی تئاتر رونق خوبی پیدا کرد و فرصت‌های بهتری برای تئاتر خصوصی ایجاد شد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدگاه بهتری نسبت به نمایش دارد.

وی در ادامه بیان کرد: به عقیده من سال 95 به رنگ سبز آبی شفاف و درخشنده است، که در این سال اولویت اولم خانواده، سلامتی عزیزانم است و سپس حرفه و کارم.

بازیگر سریال «کیمیا» افزود: سالی پر از امید، حس خوب امنیت، امنیتی که در آن لحظه در آغوش خداوند هستید و پر از عشق و حال خوب در لحظه تحویل سال نو من را فرا می‌گیرد.

سعیدی از آرزویش برای لحظه تحویل سال نو گفت: سلامتی، آرامش، دل و حال خوب برای همه مردم ایران زمین از اولین دعاهای من در کنار سفره هفت‌سین است.

وی در خصوص اولین خاطره‌ی عیدی گرفتن در دوران کودکی اظهار داشت: هر آنچه که به یادم می‌آید، خاطره عیدی گرفتن و عید دیدنی‌های قدیم است، اولین عیدی که خوب به یادم مانده است، یک اسکناس 5 تومانی بود که بسیار ذوق کردم.

سعیدی از تلخ‌ترین و شیرین‌ترین روزهای سال 94 گفت: خدا را شکر روزی را به عنوان تلخ‌ترین روزهای سال 94 را به یاد نمی‌آورم، اما شیرین‌ترین روز، اختتامیه تئاتر فجر بود که پسرم جایزه بهترین کارگردانی بخش بین‌الملل و عروسم جایزه بهترین بازیگر زن را در همان بخش گرفت.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.