تهیه کننده سریال نوروزی «بیمار استاندارد» از رسیدن مرحله تدوین این اثر به قسمت نهم و انجام همزمان صداگذاری و موسیقی کار خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود ردایی، تهیه کننده سریال «بیمار استاندارد» با اعلام خبر تدوین ٨ قسمت این سریال گفت: در حال حاضر «بیمار استاندارد» تا قسمت۸ تدوین، آماده و به پخش شبکه یک برای بازبینی تحویل داده شده است و اميرشيبان خاقانی تدوين قسمت ٩ را اغاز كرده است. ضبط بخش های باقیمانده، صداگذاری قسمت های رسیده به تدوین و سایر مراحل نیز به طور همزمان در حال انجام و پیش رفت است. 

وی آماده بودن فیلمنامه پیش از شروع تصویربرداری را عامل برقراری نظم بر پروژه دانسته و افزود: یکی از خوبی ها و امتیازات این سریال در این است که فیلمنامه را به طور کامل در اختیار داشتیم و این اتفاق قدم رو به جلویی در ساخت سریال های مناسبتی برای تلویزیون بود. چراکه پیش از این معمولا کارهای مناسبتی با شتاب زیاد تولید می شدند و متن کاملی در ابتدا نداشتند.

ردایی همچنین درباره بازخوردهای مخاطبان به این سریال نوروزی ادامه داد: خوشبختانه تا به اینجای کار مخاطبان بازخورد خوبی نسبت به سریال «بیمار استاندارد» نشان داده اند و اين نشانگر تغيير ذائقه مخاطب به سريال هاي با زمينه فانتزی است. سريالي از جنس سريال هايی كه ميخرند و تماشا می كنند.

وی در پاسخ به این که آیا «بیمار استاندارد» در بازبینی دچار حذف شده است بیان کرد: نه خوشبختانه اگر در مواردی هم حذف صورت گرفته است بسیار جزئی و اندک بوده و به قصه لطمه ای وارد نکرده است و جادارد از همكاری پخش شبكه يك تشكر كنم.

این تهیه کننده در پاسخ به این که با توجه به انتخاب اولیه سازمان صداوسیما برای پخش این سریال از شبکه سه و جابه جایی آن به شبکه یک سیما کدام شرایط پخش را مناسب تر ارزیابی می کند، توضیح داد: این انتخاب به عهده خود سازمان بوده است. هر دو شبکه یک و سه سیما پرمخاطب و سراسری هستند اما زمان پخش سریال شبکه یک یعنی ساعت ۲۲:۱۵ با توجه به قرار گرفتن در ایام نوروز و تعطیل مناسب تر به نظر می رسد و فکر می کنم استقبال خوبي از سوی مخاطبان به دنبال داشته باشد.

گفتنی است سریال «بیمار استاندارد» كه به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی بهرام توکلی به سفارش مركز گسترش فيلم نامه نويسی رسانه ملی توليد شده، هر شب از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه روانه آنتن شبکه یک سیما می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۰۶ فروردين ۱۳۹۵
انتخاب بازيگران عالي، كار آقاخاني بسيار خوب و بهرام توكلي خوب بود
آخرین اخبار