تیم ملی ایرلند شمالی درصدد است تا بتواند با هدایت مایکل اونیل به نخستین پیروزی خود در یورو دست یابد.

ایرلند به دنبال کسب نخستین پیروزی  به گزارش خبرنگار حوزه دنياى ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم ملی فوتبال ایرلند شمالی با هدایت مایکل اونیل و کسب 21 امتیاز به عنوان تیم نخست راهی فرانسه شدند و این فرصت را دارند تا در اولین حضور خود در این مسابقات، شگفتی ساز شوند.

فدراسیون فوتبال این کشور در سال 1880 تاسیس شد و 31 سال بعد به عضویت رسمی فیفا در آمد.

سبز و سفیدها نخستین بازی رسمی خود را در 18 فوریه 1882 برگزار کردند که با نتیجه 13 بر صفر مغلوب سه شیرها شدند و برترین نتیجه خود را در طول تاریخ این کشور ثبت کردند.

همچنین پرگل ترین پیروزی آنها نیز به یک فوریه 1930 بر می گردد که ایرلندی ها موفق شدند با هفت گل از سد ولز بگذرند، تیم ملی ایرلند شمالی در سال های 1958و 1982 به جام جهانی صعود کرد اما تنها یک بار و آن هم در سال 2016 راهی یورو شد.

 شاگردان مایکل اونیل در تلاش هستند با تمرکز و تلاش فراوان بتوانند نتایج خوبی را کسب کنند و در اولین حضورشان در یورو 2016 شگفتی ساز شوند.

از ستاره‌های تیم ملی این کشور می توان به جانی ایونس، استیون دیویس و پادی مک نیر اشاره کرد که می توانند از نقاط قوت سفید و سبزها در یورو محسوب شوند.

برنامه بازی های تیم ملی ایرلند به شرح زیر است:
تیم ملی ایرلند ابتدا در ورزشگاه آلیانز ریورا به مصاف لهستان می روند و پس از آن در 16 ژوئن رودر روی اوکراین قرار خواهد گرفت و در آخرین دیدارشان نیز مقابل آلمان صف آرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار