مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم برگزاری هر چه بیشتر برنامه‌های فرهنگی در این استان تأکید کرد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حجت‌الاسلام حمید برازش بر لزوم اجرای هر چه بیشتر برنامه‌های فرهنگی در سال 95 تأکید کرد و اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های زیادی برای تقویت برنامه‌های فرهنگی دارد که با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد.
 
وی بزرگترین خدمت به مردم را خدمت در عرصه فرهنگی دینی برشمرد و بیان کرد: مردم استان تماما شیعه و دوستدار اهل بیت (ع) هستند و باید از این ظرفیت بزرگ به خوبی استفاده شود.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خدمت در عرصه فرهنگی را تداوم حرکت پیامبران دانست و اضافه کرد: سازمان تبلیغات از بدو تاسیس تاکنون خدمات ارزشمند فرهنگی ارائه داده و هر روز که می‌گذرد این فعالیت‌ها گسترش داده می‌شوند.
 
وی تصریح کرد: امروزه دشمن با جنگ فرهنگی سعی در نفوذ در جامعه اسلامی ما را دارد که برای از بین بردن نقشه دشمنان نیاز است برنامه‌های فرهنگی بیشتری اجرا شود.
 
برازش به برنامه‌های تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در سال 95 اشاره کرد و گفت: شناسنامه‌دار کردن هیأت مذهبی، شناسنامه‌دار کردن مساجد، برگزاری گفتمان‌های دینی و همایش‌های منطقه‌ای با موضوع نحله‌های انحرافی و برگزاری برنامه‌های قرآنی از جمله برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان در سال جدید است.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.