معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های بین دستگاهی و برطرف کردن محدودیت‌های ترافیکی، ترافیک در نوروز روان است و راهبندان طولانی نداشتیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا صلواتی اظهارکرد: با توجه به هماهنگی ایجاد شده بین دستگاه‌های مختلف و برنامه‌ریزی مناسب در نوروز تاکنون در شهر اصفهان با مشکلات ترافیکی روبرو نبوده‌ایم.

وی با اشاره به برطرف شدن محدودیت های ترافیکی با فعالیت پلیس راهور افزود: با استقرار کیوسک‌های اطلاع‌رسانی و هدایت، مسافران از ورودی‌های شهر به سمت مقصد به خوبی هدایت شده اند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به بسته شدن تردد خودروها در میدان نقش جهان تنها در این محدوده در برخی از ساعات روز با ترافیک کم حجمی رو به رو هستیم.

صلواتی با اشاره به رصد ترافیک در تقاطع‌های شهر اصفهان با استفاده ار دوربین‌های کنترل و نظارت خاطرنشان کرد: با این اقدام بر اساس زمانبندی صورت گرفته حجم ترافیک در ساعات مختلف روز تغییر می‌یابد.

وی در خصوص ساعات فعالیت شرکت اتوبوسرانی نیز گفت: ساعات فعالیت اتوبوس‌ها همانند روزهای عادی است ولی در مرکز شهر به دلیل حجم بالای ترافیک اتوبوس‌ها تا ساعت 22 فعال خواهند بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان به فعالیت پنج تیم بازرسی و نظارت بر حمل و نقل عمومی در شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: این تیم‌ها علاوه بر نظارت بر روند فعالیت تاکسی و اتوبوس‌های سطح شهر بر فعالیت پارکینگ‌های سطح شهر نیز نظارت دارند. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.