رئیس مجلس برای بازدید نوروزی به آمل سفر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس مجلس شورای اسلامی امشب برای دیدار نوروزی با اقوام وارد این شهرستان شد و از نزدیک با آملی‌ها هم دیدار و گفت‌وگو داشت.

علی لاریجانی، در سفری کوتاه به این شهرستان به زیارت آستان مقدس امام زاده ابراهیم رفت و با حضور بر سر مزار شهیدان گلزار شهدای این امامزاده، به قرائت فاتحه پرداخت.

لاریجانی نماز مغرب و عشا را به همراه مردم آمل در آستان مقدس امامزاده ابراهیم به جای آورده و بین دو نماز هم برای دقایقی به صحبت با مردم پرداخت

علی لاریجانی در جمع مردم آمل در آستان مقدس امامزاده ابراهیم گفت: کشور در سال‌های اخیر در شرایط سختی بوده و سختی‌ها را همه مردم تحمل کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیکاری ‌اکنون مشکل عام کشور است، افزود: در گذشته مشکلات زیادی همانند تحریم و مسائل دیگر رکود را ایجاد کرد و در این بین تولید، لطمه زیادی خورد.

این مسئول با اعلام اینکه هم‌اکنون شرایط کشور در حال تغییر است، بیان کرد: مسئله تحریم هم‌اکنون به سرانجام رسیده و این مناقشه‌ای که کشور طی 10 تا 12 سال گذشته داشت، سال گذشته به دستاوردهایی رسیده است.

لاریجانی با اشاره به اینکه باید از دستاوردهای مسئله هسته‌ای مراقبت شود، گفت: اگرچه تحریم‌ها برداشته شده است اما شیطنت‌هایی در این زمینه وجود دارد.

رئیس قوه مقننه با تأکید بر اینکه باید هم‌اکنون فضا برای کسب‌وکار بهتر شده و از فرصت‌های ایجاد شده نهایت استفاده شود، ادامه داد: همه باید در این مسیر تلاش کنیم، چراکه کشور باید به شرایط آبادانی برسد.

این مسئول با تأکید بر اینکه اگر بخواهیم مشکلات فعلی کشور را رفع و شرایط را برای آبادانی فراهم کنیم، باید دست به رشد اقتصادی بزنیم، متذکر شد: کشاورزی باید رونق بیشتری به خود گرفته و اقتصاد تولید هم روند روبه‌ رشدی داشته باشد که این مهم به یک تلاش همگانی نیازمند است.

لاریجانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز نخست سال جدید، یادآور شد: امسال رهبر معظم انقلاب بر ضرورت اقتصاد مقاومتی تأکید کردند تا هم در این زمینه اقدامات اساسی صورت گرفته و هم موارد به مرحله اجرا برسد؛ هرچند این مهم حکایت از آن دارد تا موتور تولید کشور راه بیفتد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تا زمانی که موتور تولید کشور راه نیفتد، مشکلات فعلی حل نمی‌شود، افزود: اگر بخواهیم اقتصادمان سالم باشد، باید بر روی تولید داخل در بخش کشاورزی، صنعت و خدمات تکیه کنیم.

لاریجانی با بیان اینکه تغییر شرایط کشور دارای لوازمی است، متذکر شد: در گام نخست باید اولویت به بخش اقتصادی داده شود،‌ هرچند مقام عظمای ولایت هم بر روی آن تأکید داشته و ما هم باید با پرهیز از مناقشات و ایجاد همدلی مضاعف به سمت حل مشکلات داخلی کشور حرکت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار