فرمانده انتظامي استان از كشف 349 كيلوگرم انواع مواد مخدر در درگيري مسلحانه پليس مبارزه با مواد مخدر با كاروان قاچاقچيان موتورسيكلت سوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار رضا بني اسدي گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتي و فني از عبور محموله اي از مواد مخدر آگاه شدند.

وي افزود: از اين رو كنترل محور هاي مواصلاتي در دستور كار قرار گرفت تا اين كه شب گذشته پليس با پنج موتورسيكلت كه به صورت كارواني در حال حركت بودند، مشكوك شدند.

فرمانده ناجا استان کرمان اظهار کرد: با تحت كنترل قرار دادن موتورسيكلت ها آنها رسيدند و قصد انتقال مواد مخدر به يك دستگاه خودرو سمند نزديک شدند كه پليس را در چند قدمي خود ديدند.

بنی اسدی گفت: قاچاقچيان با مشاهده ماموران اقدام به درگيري مسلحانه با ماموران كردند كه سرانجام پس از نيم ساعت درگيري اشرار مجبور به جا گذاشتن وسايل نقليه و مواد مخدر شدند.

بني اسدي گفت: در اين عمليات يك قاچاقچي دستگير و دو دستگاه خودرو و 5 دستگاه موتورسيكلت توقيف شد.

وي افزود: عمليات براي دستگيري ديگر قاچاقچيان همچنان ادامه دارد.

اين مقام انتظامي مقدار مواد كشف شده را 349 كيلو و 90 گرم ذكر كرد و افزود: 311 كيلو و 690 گرم ترياك، 13 كيلو و 400 گرم هروئين و 24 كيلوگرم حشيش از قاچاقچيان كشف شد.
انتهای پیام/ح
برچسب ها: موتور ، مشکوک ، پلیس ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار