کرمان؛

استقبال میهمانان نوروزی کرمان از هفت سین مهربانی گنبدجبلیه

شهردار منطقه‌ی یک کرمان، با اشاره به اجرای سفره هفت سین مهربانی در مجاورت گنبد جبلیه، از استقبال کم‌نظیر میهمانان نوروزی و شهروندان کرمانی از سفره‌های هفت‌سین و المان‌های نوروزی این منطقه خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام روابط عمومی شهرداری کرمان،علی سعیدی اظهار کرد: شهرداری منطقه چیدمان سفره های هفت سین در مجاورت یخدان مویدی، پارک شهر و گنبد جبلیه را اجرا کرده است

وی با اشاره به ایجاد سفره‌ی هفت‌سین قلعه دختر واقع در مجاورت پارک شهر در خیابان 17 شهریور، گفت: این سفره به صورت سنتی و با ایجاد قلعه، آبنما و هفت سین سنتی ایجاد شده و محیط پیرامون آن نیز با گل آرایی و نورپردازی جلوه خاصی را به منطقه داده است.

شهردار منطقه یک هم‌چنین با اشاره به اجرای سفره‌ی هفت‌سین در مجاورت یخدان مویدی تصریح کرد: این سفره با اجرای گل آرایی، نورپردازی ویژه و ساخت و نصب المان سال 1395 ، جلوه ای خاص و جذاب را برای بازدید کنندگان بوجود آورده است.

سعیدی از اجرای سفره هفت سین مهربانی در مجاورت گنبد جبلیه و ایجاد دیوار سبز خبر داد و گفت: این دیوار با گلهای طبیعی و هفت سین، سفره ای زیبا و جذاب را برای بینندگان خلق کرده که با نورپردازی زیبا جلوه‌ای خاص به محیط داده است.

وی  همچنین از ساخت و نصب المان های نوروزی خبر داد و افزود :المان خانواده ایرانی در خیابان تجلی مجاور تندیس مرد مسگر، المان شکرستان در بوستان شهید فرح رو در بلوار مدیریت و المان زاغ و روباه در پارک شورا نصب شده است.

وی هدف از اجرای هفت سین و المان‌ها را حفظ و پاسداشت رسوم و ارزش های اصیل ایرانی و ایجاد محیطی جذاب و شاد برای بازدیدکنندگان برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با انجام این کارها توانسته باشیم گامی موثر در جهت رفاه حال شهروندان ومیهمانان نوروزی برداشته باشیم.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار