کرمان؛

استقرار12کانکس پلیس درتفریحگاههای کرمان

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان از استقرار 12 کانکس پليس در تفرجگاه هاي شهر کرمان جهت تامين امنيت مسافرين نوروري خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالعلي روانبخش گفت: با توجه به حضور گسترده مسافرين نوروزي در تفرجگاهها و پارکهاي سطح شهر کرمان و جهت تامين آسايش آنان این ایستگاهها مستقر شده است.

وي افزود: ماموران مستقر شده در اين کانکس ها مسئوليت تامين امنيت و راهنمايي مسافران نوروري را بر عهده دارند.

فرماندهي انتظامي شهرستان کرمان اظهار کرد: همچنين تمامي تفرجگاهها و مدارس که طي سالهاي گذشته در روزهاي تعطيل ميزبان مردم بوده و شهروندان و مسافران آنجا تردد و اسکان دارند شناسايي شده و تحت پوشش انتظامي توسط گشت هاي سيار و پاس هاي پياده قرار گرفته است.

سرهنگ روانبخش با اشاره به استقرار گشت هاي پليس در ورودي تفرجگاهها و اماکن مذهبي و تاريخي گفت: امنيت خوبي در سطح اماکن گردشگري، مراکز اسکان و اقامت مسافران و همچنين تفرجگاههاي شهر کرمان با همت و تلاش پليس حاکم شده است.

وي خاطرنشان کرد: قرارگاه فرعي نوروزي پليس کرمان نيز با حضور معاونين و روساي کلانتري به طور مستمر فعال بوده و وضعيت فعاليت هاي انتظامي و وقوع جرايم را در شهر کرمان را به صورت روزانه رصد مي کند.

وی همچنین در جمع کارکنان پلیس گفت: پیشگیری ازوقوع جرم اولویت اصلی پلیس در ایام نوروز به ویژه همزمان با میلاد حضرت زهرا و روز زن می باشد.

وی مراقبت ازبازار کرمان وبازار طلافروشان را که تردد بیشتری خواهد داشت را خواستار شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: پلیس ، تفریحگاه ، سرقت ، روز زن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار