طرح آرامش بهاری در كاشان با حضور روحانی و مبلّغ دینی مسلط به زبانهای خارجی كشورهای مختلف در بقاع متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.

ریيس اداره اوقاف و امورخيريه كاشان، در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این روحاني و مبلّغ دینی مسلط به زبانهاي خارجي با هدف معرفی اسلام ناب محمدي به ساير نقاط دنيا در آستان مقدس سلطان اميراحمد(ع) میزبان گردشگران بین‌المللی است.

حجت‌الاسلام‌جعفرجنتي، با اشاره به آغاز طرح آرامش بهاری همزمان با برگزاری مراسم تحويل سال نو در بقاع متبرکه کاشان گفت: همجواری با خانه‌های تاریخی بروجردی، طباطبایی، عباسی و عامری‌ها و پذیرش انبوه گردشگران داخلی و خارجی با آستان مقدس حضرت احمد بن موسي المبرقع(ع) معروف به سلطان اميراحمد(ع) دلیل انتخاب این آستان برای حضور "حجت الاسلام و المسلمين مهدي مسلم" مبلغ مسلط به زبانهاي خارجي است.

وی با تاکید بر همكاري عوامل اجرايي این آستان با نظارت اداره اوقاف و امورخيريه كاشان با این روحانی و اجرای طرح خيمه معرفت افزود:خوش‌آمدگويي به توریست‌ها، شناسایی اسلام ناب محمدي(ص)، بیان مسائل اعتقادي، مذهبي و ديني ايران اسلامي، معرفي ويژگيهاي معنوي و تاريخي كاشان و آستان اين امامزاده عظيم الشأن و اهدای كتاب‌هاي اسلام شناسي به عنوان سوغات از جملهبرنامه‌های مبلغ است.

به‌گفته‌وی، اجراي طرح جالب و ابتكاري ميزباني از ميهمانان خارجي و گردشگران از ساير نقاط دنيا با حضور روحاني و مبلغ مسلط به زبانهاي خارجي كشورهاي مختلف كامل كننده اجراي طرح آرامش بهاري است.

ریيس اداره اوقاف و امورخيريه كاشان، تصریح کرد:حجاب و عفاف، كودكان، نقاشي و قران كودكان، مشاوره خانواده، پاسخ به شبهات و پاسخ به مسائل شرعي، مشاوره پسران، مشاوره دختران، محصولات فرهنگي و غرفه سمعي بصري از جمله غرفه‌هاي طرح خیمه معرفت در بقاع متبرکه است.

حجت‌الاسلام‌جعفرجنتی در پایان افزود: اين روحاني و مبلغ زباندان در مناسبتهاي مختلف طول سال نيز در آستان مقدس حضرت احمد بن موسي المبرقع(ع) معروف به سلطان اميراحمد(ع) ميزبان ميهمانان خارجي است. 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.