مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس از پایگاه های امداد و نجات بین شهری ارژن و دشت برم در محور مواصلاتی شیراز – کازرون بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فیض اله جعفری با حضور در پایگاه امداد و نجات بین شهری ارژن، با نجاتگران، مسئول واحد امداد و نجات و رئیس شعبه شیراز دیدار و گفتگو کرد.
وی در این نشست تلاش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در ایام نوروز برای رفاه حال مسافران را مصداق ایثار و کار خیر توصیف کرد و گفت: همه ما باید خدمت به مردم را وجه همت خود قرار دهیم.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس با اشاره به بازدید دکتر چرخساز رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایگاه امداد جاده ای ارژن در ایام نوروز، یادآور شد: پایگاه ارژن در مقایسه با گذشته از رشد و پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده است و نقاط ضعف پایگاه نیز باید با همت جمعی کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شیراز برطرف شود.
جعفری در جمع کارکنان، نجاتگران و رئیس شعبه کازرون در پایگاه امداد جاده ای دشت برم نیز بر برآورد دقیق بسته های خدمتی جمعیت هلال احمر به مردم و آسیب دیدگان تاکید و اظهار کرد: این برآورد به ما کمک می کند تا چشم انداز روشنی از اثرگذاری خدمات جمعیت هلال احمر ترسیم و بتوانیم مشارکت بیش از پیش مسئولان را برای حمایت از جمعیت جلب کنیم.
وی در ادامه برنامه های خود در سفر به کازرون، از پست های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در مبادی ورودی این شهرستان بازدید کرد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار