رئیس پلیس راه فارس گفت: دو دستگاه بالگرد در نوروز امسال رفتارهای ترافیکی رانندگان را کنترل می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ کسری سیروسی رئیس پلیس راه فارس از ایجاد تیم های گشت هوایی در محور های ارتباطی استان خبر داد و گفت: به منظور نظارت بر رفتار رانندگان و برخورد با متخلفان و کاهش حوادث جاده ای، دو دستگاه بالگرد در ایام نوروز امسال جاده های استان را تحت پوشش قرار می دهند.
رئیس پلیس راه فارس اظهار کرد: پلیس در ایام نوروز امسال با بهره گیری از توان صد در صدی خود به صورت جدی با رانندگان متخلف برخورد می کند تا کمتر شاهد تصادف در سطح جاده های استان باشیم.
سرهنگ سیروسی ادامه داد: بیشترین علت تصادفات امسال ارتکاب تخلفات حادثه ساز بوده است؛ به همین منظور به رانندگان توصیه کرد از ارتکاب تخلفات حادثه ساز که از عوامل اصلی وقوع تصادفات جاده ای است از جمله سرعت و سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ بخصوص در جاده های دو طرف که ترافیک به صورت رخ به رخ است جداً خودداری کنند و از در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه به افراد فاقد گواهینامه یا کم تجربه در جاده ها جداً خودداری کرده و از توقف در پیچ جاده ها و نقاطی که دارای دید کافی نیست پرهیز کنند.
رئیس پلیس راه فارس ضمن اشاره به آمار تصادفات نوروز امسال عنوان کرد: بیشترین تصادفات تاکنون واژگونی و خروج از جاده بوده است که به علت خستگی و خواب آلودگی راننده ها رخ داده است.
رانندگان گرامی به این نکته توجه داشته باشند که پس از هر دو ساعت رانندگی متوالی باید یک ربع ساعت استراحت کرد تا از خطرات احتمالی کاسته شود.
سرهنگ سیروسی ضمن توصیه اکید به هموطنان در خصوص رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی خاطرنشان کرد: رانندگان همواره در طول سفر سرعت مطمئنه را رعایت و فاصله مناسب را با خودروی جلو حفظ کنند تا علاوه بر سفری ایمن، نوروزی خوب و خاطره انگیز برای خود و خانواده هایشان رقم بزنند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: پوشش ، هوایی ، فارس ، بالگرد ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار