همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، و تولد فرزند عزیزش امام خمینی (ره)، مراسم جشنی به مدت سه روز، در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ برگزار می‌شود.

جشن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در بازفت
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، و تولد فرزند عزیزش امام خمینی (ره)، مراسم جشنی به مدت 3 روز، با حضور حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در حوزه علمیه بخش محروم بازفت شهرستان کوهرنگ برگزار می شود.

این مراسم از امروز سه شنبه 10 فروردین آغاز و تا پنج شنبه 12 فروردین، هر روز از ساعت 11 صبح تا نماز ظهر و عصر ادامه دارد و حجت الاسلام صابری اراکی سخنران این برنامه است.

پس از پایان جشن و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، عموم مردم و شرکت کنندگان، از سفره پربرکت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز بهره‌مند خواهند شد.

دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، بازدید از مساجد این بخش، بررسی مشکلات عمرانی مساجد، و بررسی فعالیت‌ها و اتخاذ تدابیر برای رفع مشکلات فرهنگی منطقه، از مهم‌ترین محورهای سفر نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به بازفت است.

بازفت، از بخش‌های شهرستان کوهرنگ، و یکی از ایلراه‌ها و محل‌های کوچ عشایر در چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن، در ۱۹۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد و همیشه و خصوصاً در فصل بهار، به علت طبیعت بکر و بسیار زیبا، مورد توجه گردشگران است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار