محدوديت هاي ترافيكي روز 13 فروردين در استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

محدوديت های ترافيكی 13 فروردين در چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئيس پليس راه فرماندهي انتطامي چهارمحال و بختیاری، محدوديت هاي ترافيكي روز 13 فروردين ماه جاری در این استان را اعلام كرد.
 
سرهنگ دوم رحمت اله نجفي گفت: با توجه به حجم بالاي تردد خودروها در روز 13 فروردين و لزوم اقدامات پيشگيرانه جهت مهار تصادفات و سهولت تردد خودروها در محورهاي پر رفت و آمد استان، محدوديت ترافيكي به شرح زیر اجرا مي شود:

- از ساعت 6 تا 22، تردد انواع كاميون و اتوبوس در حاشيه رودخانه زاينده رود، از سه راهي هتل تا سد زاينده رود ممنوع است.

- از ساعت 15 تا 23، در محور پل زمانخان منطقه گردشگري شهرستان سامان به سمت سه راهي هتل، تردد كليه وسايل نقليه سبك و سنگين به صورت يك طرفه مي باشد.

جاده جايگزين جهت تردد خودروها در این محور، سه راهي ايل بگي به سمت شوراب صغير، سه راهي امامزاده بابا پير احمد (ع) به سمت بن، دشتي به سمت هوره و بن تعیین شده است.

- از ساعت 7 تا 24، تردد انواع تريلر و كاميون از محور شهركرد ـ ناغان ـ ايذه و بالعكس ممنوع مي باشد.

- از ساعت 7 تا 24، در تاریخ های 12، 13و 14 فروردین نیز تردد انواع تريلر و كاميون از محورهاي اصفهان ـ بروجن ـ لردگان ـ ايذه، لردگان ـ ياسوج و بالعكس ممنوع است.

وی، همچنین از رانندگان خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، از سوار کردن سرنشین در عقب کامیون ها و وانت ها خودداری کنند و با اطلاع از وضعیت محورهای مواصلاتی استان، تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار