رئیس صنعت، معدن و تجارت خوی گفت: ذخیره قطعی معادن شهرستان خوی به ۲۸ هزار و ۵۷۵ تن رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ کاظمی اظهار داشت: سال گذشته ذخیره قطعی معادن شهرستان خوی به 28 هزار و 575 تن رسید.

رئیس صنعت، معدن و تجارت خوی تصریح کرد: علاوه بر آن استخراج سالیانه معادن شهرستان خوی در سال 94 نیز سه میلیون و 143 هزار و 950 تن بوده است.

وی درباره عملکرد واحد بازرسی و نظارت شهرستان خوی افزود: در سال گذشته تعداد 17 هزار و 396 واحد اقتصادی توسط بازرسان شهرستان خوی بازرسی شده و از این تعداد یک هزار و 263 واحد به دلیل تخلفات اقتصادی شناسایی و با تشکیل پرونده‌های جداگانه به ارزش دو میلیارد و 412 میلیون و 609 هزار و 712 ریال به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت خوی در مورد اهم اقدامات انجام شده در بخش صنعت شهرستان خوی اظهار داشت: در این رابطه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان خوی براساس مصوبه هیئت وزیران و سیاست‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت در زمینه راه اندازی واحدهای تولیدی راکد در سال 94 تشکیل شد.

کاظمی با اشاره به آمار صدور مجوزها در سال گذشته بیان کرد: در این زمینه نیز تعداد کل جوازهای صادره 52 فقره، پیش‌بینی سرمایه‌گذاری جوازهای تاسیس صادره 711 میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال جوازهای تاسیس صادره 694 نفر بوده است.

وی تعداد کل پروانه بهره‌برداری صادره شهرستان خوی را 12 فقره عنوان کرد و گفت: میزان سرمایه گذاری انجام شده 562 میلیارد ریال و اشتغال اسمی پروانه‌های صادره 311 نفر بوده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت خوی اظهار داشت: تعداد پروانه کسب‌های صادره توسط اتحادیه‌های صنفی 878، تعداد پروانه کسب‌های تمدیدی یا تعویضی توسط اتحادیه‌های صنفی 272 و تعداد پروانه کسب‌های ایثارگری 12 فقره بوده است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: ذخیره ، معادن ، خوی ، تجارت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.