مدیرعامل باشگاه استقلال در حمع بازیکنان این تیم با آن ها به گفت و گو پرداخت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال عصر امروز در تمرین آبی پوشان حضور یافت.وی ابتدا ضمن تبریک سال جدید به بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم گفت: هفت بازی حساس پیش روی شما است . اما حتم دارم با تمام وجود در این دیدارها به میدان خواهید رفت.البته شما تا این جای لیگ نیز کار بزرگی انجام داده اید و امیدوارم در دیدارهای باقی مانده نیز موفق بوده و بهترین نتایج را به دست آورید.
 
وی ادامه داد: بازی با استقلال خوزستان از حساسیت ویژه ای برخوردار است اما حتم دارم با تمام قوا و همبستگی از این دیدار سربلند بیرون خواهید آمد.بازی های آتی جدال های سختی برای شما است زیرا حریفان از آمادگی بالایی بهره می برند و برای به دست آوردن جایگاه استقلال در صدر جدول در تعقیب ما هستند.
 
افشارزاده افزود: فوتبال 90 دقیقه است و باید از تمام ثانیه های آن استفاده کنید.من به تمام شما اطمینان دارم و مطمئنم با دست پر از اهواز به تهران باز می گردید.استقلال در بازی با حریف خوزستانی چند بازیکن خود را در اختیار ندارد و سایر بازیکنان باید با تلاش مضاعف جای خالی نفرات غایب را پر کنند.بار دیگر از تک تک اعضای کادرفنی و شما بازیکنان تشکر می کنم و امیدوارم با ایمان و اراده آهنین  در رقابت های فوق العاده حساس آتی موفق باشید.
 
وی با اشاره به آسیب دیدگی روزبه چشمی و دوری طولانی مدت وی از ترکیب آبی پوشان بیان کرد: چشمی به دلیل بدشانسی دچار پارگی رباط صلیبی شد و ادامه فصل را از دست داد اما شما باید با تلاش خود کاری کنید که خلا این بازیکن در ترکیب استقلال احساس نشود.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان خاطر نشان کرد: هواداران استقلال از این تیم انتظار به حقی دارند و با انگیزه و پتانسیلی که در شما سراغ دارم می دانم که اگر بخواهید می توانید به موفقیت رسیده و 2 جام را کسب کنید.امیدوارم تمرینات منظمی را تا قبل از بازی با استقلال خوزستان دنبال کرده و یک شنبه هفته بعد بهترین بازی را ارائه دهید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار