مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه حمایت اعضای هیئت مدیره همچنان از کادر فنی و بازیکنان پا برجاست گفت: مطالبات توزی همانند دیگر بازیکنان خارجی که مطالباتشان پرداخت شد انجام می گیرد.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه اظهار داشت: اولین جلسه هیئت مدیره در سال جدید امروز ظهر برگزار شد و درباره مسائل مختلفی با تمامی اعضا به بحث و تبادل نظر پرداختیم.

اولین موردی كه در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت به گزارش كرد نوری در مورد سفر آبی پوشان به سوئد بر می گردد كه گزارش كاملی در اختیار اعضای هیئت مدیره قرار گرفت و باید بگویم تیم استقلال اولین تیمی بود كه برای انجام بازی دوستانه راهی اروپا می شد كه این مسئله باعث افتخار ما خواهد بود .

بر همین اساس قرار شد از این پس نیز برنامه ریزی های مناسبی را انجام دهیم تا اعضای تیم بتوانند برای بهبود هر چه بیشتر و امادگی های لازم به جاهای دیگر نیز سفر كنند .

افشارزاده ادامه داد:  از دیگر مواردی كه در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت مربوط به پرداخت مطالبات توزی بازیكن خارجی فصل های گذشته استقلال بود كه با توجه به صحبت های صورت گرفته قرار شد مطالبات این بازیكن نیز همانند دیگر بازیكنان خارجی كه مطالباتشان پرداخت شده انجام می گردد. 

وی ادامه داد: مكاتبات لازم نیز در این زمینه صورت گرفته و با توجه به جلساتی كه برگزار خواهیم كرد به طور حتم مطالبات توزی پرداخت می شود و هیچ گونه مشكلی در این زمینه وجود ندارد ، هواداران عزیز ابی پوش نیز نگران نباشند و ما به تعهداتمان عمل خواهیم كرد.

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص آكادمی باشگاه نیز توضیح داد: در مورد بخش آكادمی باشگاه نیز گزارشی كاملی از سوی كرد نوری عضو هیئت مدیره به دیگر اعضا ارائه شد و قرار است هفته آینده پس از بررسی های كامل اقدامات لازم را انجام دهیم و به تصویب برسانیم، همچنین قرار است آكادمی باشگاه استقلال به جز شهر تهران در دو استان دیگر از جمله مازندران و همدان نیز بر قرار و پایگاه لازم تاسیس شود. 

مدیر عامل باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان كرد: همانطور كه در گذشته نیز إعلام كرده بودم حمایت كامل اعضای هیئت مدیره از سرمربی و كادر فنی و بازیکنان ادامه خواهد داشت و همچنان حمایت های لازم نیز از اعضای تیم صورت خواهد گرفت و باید بگویم كه در جلسه امروز نیز در مورد حمایت صحبت های لازم انجام و اگر لازم باشد اعضای هیئات مدیره در جلسه ای با كادر فنی به صورت حضوری صحبت های مورد نیاز دیگر را انجام می دهند و جهت بهبود نکات لازم را ارائه خواهند داد و جا دارد از هواداران و علاقه مندان آبی پوش بخواهم که تیم را هر لحاظ حمایت کنند چرا که بدون حضور آنها نمی توانیم به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار