مدیر عامل باشگاه استقلال گفت:شوت از راه دور استقلال منجر به غافلگیری تیم ما و ثبت نتیجه تساوی در این دیدار شد.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی تيم استقلال با همنام اهوازی اظهار داشت :بازی تاكتيكی و زيبايی را از هر دو تيم نظاره گر بوديم . جا دارد از كادرفنی و تک تک بازيكنان به دليل بازی و عملكرد خوبشان تشكر كنم.

وی افزود:متاسفانه پاس های اشتباه مكرر در اين ديدار زياد به چشم می خورد و اگر دقت بيشتری صورت می گرفت به طور حتم می توانستيم برنده ميدان باشيم. 

افشارزاده ادامه داد :در هر صورت ما به دنبال كسب سه امتياز اين ديدار بوديم اما روی يک شوت از راه دور غافلگير شديم و گل تساوی را از حريف دريافت كرديم .البته بايد بگويم تيم ما می توانست به راحتی گل دوم را به ثمر برساند و اگر بچه ها دقت می كردند اين امر صورت مي گرفت. متاسفانه يكی از بهترين موقعيت های ما به تير دروازه برخورد كرد و نتوانستيم گل دوم را به ثمر برسانيم.

وی افزود :از تمامی هواداران كه در اين ديدار تيم محبوب خود را مورد حمايت قرار دادند تشكر مي كنم و از آنها می خواهم كه در بازی های بعدی استقلال نيز به ورزشگاه آمده و آبی پوشان را حمايت كنند چرا كه به طور حتم بدون حضور هواداران عزيز نمي توانيم به موفقيت دست پيدا كنيم.

مدير عامل باشگاه استقلال در پايان خاطر نشان كرد :ما همچنان به قهرمانی اميدواريم و تمام تلاشمان اين است كه تا پايان بازی های ليگ استقلال صدر جدول را حفظ كرده و جام را از آن خود كند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار