با وجود این همه هزینه ای که برای نوسازی سالن های تئاتر شهر صرف شده اما هیچ تغییری جز نصب صندلی های جدید و پراژاکتور ،کاری انجام ندادند.

سید علی موسویان کارگردان نمایش ساعت 20 درباره اجرا در سالن تازه بازسازی شده قشقایی به خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت : وضعیت سالن قشقایی نوسازی و بهتر از قبل شده اما در کلیت این  سالن هیچ اتفاقی نیفتاد و بعد از این همه تعطیلی و  هزینه هایی که شده  توقع بیشتری داشتیم . همچنین به نظر اهالی تئاتر سالن سایه هم در حقش جفا شده و جز تغییر صندلی ها و محدود کردن مخاطب اتفاق دیگری در این سالن رخ نداده و حتی سالن استاندارد نیست .

وی ادامه داد: من فکر می کردم در سالن قشقایی اتفاق ویژه ای رخ داده باشد و حتی بخش تماشاگران را به گونه ای متحرک کردند که به گفته کارکنان تئاتر شهر آنقدر جک های متحرک سنگین هستند که نمیتوان آن را تکان داد و چنانچه بخواهند آن جک ها را به حرکت دربیاورند معلوم نیست چه اتفاقی برای تئاتر شهر رخ بدهد.

موسویان تاکید کرد:سالن های تئاتر شهر از نظر بهسازی خیلی مناسب شدند و به نوعی تازه و نو شدند و این نوسازی  احترام به مخاطبی است که به آنجا می آید اما از لحاظ فنی و تئاتری با وجود هزینه هایی که شده  هیچ گونه تغییری انجام نشده است .

وی با اشاره به نمایش ساعت 20 اظهار داشت : این اثر یک بار در سی سومین جشنواره تئاتر فجر در بخش تازه ها اجرا شده و داستان این نمایش رئالیستی درباره خانواده ای است که پدرشان بر اثر واقعه ای زمین گیر می شود اما هیچکدام از افراد خانواده به جز پسر بزرگ تر حاضر به نگهداری از پدر نمی شوند. اتفاقاتی در طول داستان برای این خانواده رخ می دهد که نهایتا به حادثه ناگواری می انجامد. 

وی خاطرنشان کرد : بعد از اجرا در سی سومین جشنواره  تئاتر فجر تغییراتی در این اجرا از جمله متن نمایشنامه ایجاد کردم ،همچنین 4 بازیگر این نمایش نیزتغییر کردند.

گفتنی است؛ نمایش ساعت 20به کارگردانی علی موسویان و با بازی مهرخ افضلی ،فاطمه امینی، حسین پور کریمی ،محمد زوار بی ریا ،فریبا شاهسون ،سروش طاهری، علیرضا مهران، علی طاهری ،ارزو نبوت ،مهدی نصرتی  از 15 فرودین هر شب ساعت 19 :45 در سالن قشقایی  مجموعه تئاتر شهربه اجرا می رود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار