کرمانشاه؛

صادرات نزدیک به سه میلیارد دلار کالا در سال گذشته از مرزهای استان

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: در سال گذشته بیش از دو میلیارد و 900 میلیون دلار کالا از طریق مرزهای استان به خارج از کشور صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهندس رضا رحیمی در حاشیه بازدید از بازارچه مرزی سومار، از توجه ویژه مدیریت ارشد استان به توسعه این مرز مبادلاتی خبر داد و گفت: در همین راستا هفته آینده نشستی با حضور مسئولان استان های کرمانشاه و دیالی عراق به منظور رفع موانع موجود بر سر راه توسعه بازارچه سومار در محل بازارچه برگزار می شود.

وی افزود: سال گذشته حدود 6 میلیون تن انواع کالا از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج صادر شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش داشته است.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه همچنین اظهار داشت: افزایش حجم کالاهای صادراتی از مرزهای استان در شرایطی محقق شد که در سال 94 در سطح کشور شاهد کاهش رشد صادرات بوده ایم.

مهندس رضا رحیمی در پایان گفت:: صادرات حدود سه میلیارد دلاری کالا از مرزهای استان در سال گذشته زمینه بسیار خوبی را برای ارتقای عملکرد در سالجاری فراهم خواهد کرد تا بتوانیم شاهد افزایش قابل توجه صادرات در استان باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کرمانشاه ، صادرات ، کالا ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.