فرماندار بافت در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال 95 با اشاره به اجرای همزمان 23 طرح عمرانی و صنعتی در این شهرستان گفت :در حاضر 23 طرح بااعتباری بالغ بر 98میلیارد تومان در حال اجراست .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حمزه جواران با بیان اینکه این طرح ها شامل:11طرح کشاورزی،5طرح گردشگری و 7طرح صنعتی می باشد که به طور همزمان در حال اجرا و پیشرفت است.
فرماندار بافت با تاکید بر اینکه امسال با نیرو و توان مضاعف برای پیشبرد اقتصادی شهرستان تلاش خواهیم نمود از مجموع شورای اداری شهرستان خواست برای جذب اعتبارات سال 94 برای اتمام پروژه ها تمامی همت و تلاش خود را به کار بگیرند.
وی همچنین با اشاره به ورود بیش از 30 هزار گردشگر امسال در ایام نوروز در این شهرستان گفت:از این تعداد مسافر نوروزی 1200نفر به صورت دائم و 13 هزار نفر نیز به صورت موقت از خدمات اسکان و اقامتگاههای شهرستان استفاده کردند.
وی بیشترین حجم گردشگر را مربوط به سد بافت،خانه تاریخی ایرانمنش ،منطقه دشتاب ، گوشک و طرنگ برشمرد و افزود: خوشبختانه با تلاش و همت نیروهای نظامی و انتظامی ،میزان تلفات و آمار حوادث جاده ای در شهرستان در مقایسه با سالهای گذشته به زیر صفر رسیده است.
تعین تکلیف مجتمع بزرگ صنعتی فولاد و توجه به بخش صنعت شهرستان و حذف موانع پیشرفت از جمله دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار