بیش از 200 هزار نفر مسافر در ایام تعطیلات نوروز در سیرجان اسکان یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛فرماندار سیرجان امروز در نخستین جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد گفت : با توجه به موقعیت جغرافیایی سیرجان و قرار گرفتن در مسیر استانهای فارس ، کرمان و هرمزگان طی این مدت 300 هزار خودرو در محورهای ورودی ازاین شهرستان عبور کردند .

وی افزود: یک میلیون دویست هزار نفربه شهر سیرجان وارد شدند که 200 هزار نفر در مدارس پیش بینی شده یا محل های اسکان و میهمانپذیرها اسکان یافتند و ار تعداد اسکان یافته ها 30 هزار نفر از مکانهای تاریخی و گردشگری شهرستان بازدید کردند .

منصور مکی آبادی با تقدیر از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان و همدلی انان در انجام وظایف بر ادامه مدیریت جهادگونه تاکید کرد و گفت : شرایط سرمایه گذاری در بخش های صنعتی و معدنی در این شهرستان مهیااست و نمی گذاریم افرادی سرمایه گذاران را در مسیر مشکلات اداری قرار دهند .
وی با اشاره به نامگذاری امسال در عمل به اقتصاد مقاومتی گفت : در همه حوزه ها ی صنعتی و معدنی و فرهنگی و ادارات کمیته اقتصاد مقاومتی تشکیل شده است تا بتوان راههای رسیدن به این اقتصاد را عملیاتی کرد و حتی ادارات و نهادهایی کوچک باید اتاق فکر در مورد اقتصاد مقاومتی داشته باشند تا این مهم به خوبی در همه زمینه ها عملیاتی شود.
فرماندار سیرجان از کسب رتبه اول شهرستان در اشتغال زایی در سال 94 خبر داد و گفت : سهمیه اشتغال این شهرستان در سال گذشته 2502 نفر بوده است که با تلاش شرکت های معدنی و صنعتی 3136 نفر اشتغال زایی داشته ایم و در بخش راه روستایی هم با توجه به مشکلات اعتباری موفق شدیم 35 کیلومتر با اعتبار 60 میلیارد ریال از اعتبارات استانی را روستایی اسفالت کنیم.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: اسکان ، مسافر ، سیرجان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار