حسین قناعت، کارگردان سینما به بیان آخرین وضعیت فیلم های خود در بخش کودک و نوجوان و اهمیت این گونه آثار پردخت.

حسین قناعت، کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت فیلم «امیرعلی و بچه جن» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: پس از اینکه اواخر سال گذشته نگارش فیلمنامه به اتمام رسید، مجددا یک سری تغییرات و بازنویسی را انجام دادیم. در خصوص سرمایه گذاری نیز با ارگانی غیر دولتی وارد مذاکره شدیم و منتظر پاسخ آنها هستیم.

وی در مورد انتخاب بازیگران و عوامل پشت دوربین عنوان کرد: بیشتر از بازیگران و عواملی که در کارهای قبلی به خصوص در فیلم «دو دزد و دو پری» که بسیار حرفه ای، منظم و خوش اخلاق بودند در صورت توافق استفاده خواهم کرد.
 
وی افزود: معتقدم همه فیلم های سینمایی به ویژه فیلم های بخش کودک و نوجوان به خاطر حساسیت بالا باید از پشت صحنه بی حاشیه و خوبی برخوردار باشد. به این جهت سعی می‌کنم هم در انتخاب و بازی بازیگران و عوامل پشت دوربین نهایت دقت و حساسیت را به خرج دهم.
 
این کارگردان ادامه داد: به خاطر بالا بودن تعداد نقش ها در این فیلم، بجز استفاده از بازیگران مطرح و حرفه ای از چند بازیگر جدید نیز استفاده می‌کنیم. امیدوارم در این فیلم نیز مانند دیگر آثار من به پشت صحنه آرامی برسیم و اثری جذاب را تحویل مخاطبان بدهیم.

قناعت همچنین درباره آخرین وضعیت «دو دزد و دو پری» و «دزد و پری» عنوان کرد: تا چند روز آینده صداگذاری «دو دزد و دو پری» به اتمام می‌رسد. در خصوص «دزد و پری» نیز با حبیب اسماعیلی، پخش کننده فیلمسازان رسانه صحبت کردیم که احتمالا اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت ماه آن را اکران خواهیم کرد.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار