مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «دزد و پری» به کارگردانی حسین قناعت، در پردیس کوروش با حضور عوامل و بازیگران فیلم و مخاطبان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «دزد و پری» به کارگردانی حسین قناعت، در پردیس کوروش با حضور عوامل و بازیگران فیلم و مخاطبان برگزار شد.
 
پس از امضای تابلوی فیلم توسط بازیگران و برخی عوامل، همه به سمت سالن برای تماشای فیلم رفتند که قبل از آغاز آن،حسین قناعت گفت: نمایش فیلم‌های کودک در سالن نمایش آن هم با حضور مردم جای خوشحالی دارد؛ چون آن‌قدر فیلم ها بخصوص آنهایی که در این بخش ساخته می‌شوند منتظر اکران ماندند که چنین استقبالی مایه امیدواری است.

وی افزود: سینمای کودک کوچک است و کمتر به آن توجه می‌شود. امیدوارم شرایط برای حمایت، استقبال و نمایش آن‌ها در سالن که تبدیل به آرزو شده فراهم شود.
 
قناعت اظهار داشت: ای کاش به بچه‌ها و سینمای بخش کودک بیشتر توجه می‌شد تا شاهد رونق بیشتری در این راستا باشیم.
 
این کارگردان سینمای ایران خاطرنشان کرد: «دزد و پری» را بسیار دوست دارم و فکر می‌کنم بزرگترها هم دوست داشته باشند. امیدوارم شما نیز از دیدن آن لذت کافی را ببرید و از حضور تک تک شما تشکر می‌کنم.

گفتنی است؛ در این مراسم بهروز مفید، شمس لنگرودی، حبیب اسماعیلی، نادر سلیمانی، حسین قناعت، افشین سنگ چاپ، شهرام قائدی، هاشم علی اکبری و ... حضور داشتند.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار