حسین قناعت در فیلم جدید خود از حضور تکواندوکاران بهره می‌برد.

حسین قناعت کارگردان سینما در خصوص ساخت جدیدترین اثر سینمایی خود به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: نگارش فیلم‌نامه‌ای با نام موقت «امیرعلی و بچه جن» به پایان رساندم و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بعد از تعطیلات شروع به ساخت آن می‌کنیم.
 
وی افزود: این فیلم که لوکیشن‌های آن در بندرانزلی می‌گذرد برای بخش کودک و نوجوان و در همان فضای سرگرمی، کمدی با ریتمی تند ساخته می‌شود.
 
وی ادامه داد: این روزها بحث چاقی مسئله و دغدغه جهانی شده است که ما در این فیلم سعی کردیم به مقابله با این رویداد از طریق تشویق مردم به ورزش کردن بپردازیم.
 
قناعت عنوان کرد:‌ قهرمان‌های ما در فیلم «امیرعلی و بچه جن» چند پسر بچه بین 7 تا 11 ساله تکواندوکار هستند که با عده‌ای خلافکار و قاچاقچی درگیر می‌شوند و فضایی کمدی به وجود می‌آورند.
 
این کارگردان بیان کرد: تا به حال دو نفر از قهرمان‌های فیلم ما با نام‌های امیرکیان عبدی که 10 سال دارد و دارای کمربند مشکی دان یک تکواندو است و ایمان امیری 7 ساله دارای کمربند قرمز انتخاب شده‌اند.
 
وی در مورد آخرین وضعیت فیلم «دو دزد و دو پری» اظهار داشت: این فیلم در مرحله صداگذاری توسط احمد صالحی و موسیقی توسط آرش بادپا به سر می‌برد و تا آخرین همین ماه آماده پخش می‌شود و اولین اکران آن در جشنواره کودک و نوجوان سال آینده خواهد بود.
 
قناعت در مورد اکران «دزد و پری» خاطر نشان کرد:‌ طبق صحبت‌هایی که با حبیب اسماعیلی پخش کننده آن داشتیم امیدواریم نیمه دوم فروردین سال آینده اکران شود.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار