فردی که تحت عنوان تبلیغ محصولات در شبكه های اجتماعی از كاربران اینترنتی كلاهبرداری می كرد، در عملیات پلیس فتا استان مركزی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد "مصطفی نوروزی" رئیس پلیس فتا استان مرکزی در این باره گفت: مدتی پیش شهروندی اراكی با ارائه برگ شكوائیه ای به پلیس فتا اعلام داشت به منظور تبلیغ و فروش محصولات تولیدی پس از مراجعه به یک صفحه از شبكه های اجتماعی ، درخواست درج آگهی فروش محصولات خود را به مالك صفحه ارائه می دهد. 

وی اضافه كرد: در صحبت های انجام شده بین شاكی و مالک صفحه، قیمت صفحه توافق شود و در مرحله نخست، مالك صفحه مبلغ دو میلیون ریال از شاكی دریافت می كند كه بعد از آن هیچ گونه اقدامی برای تبلیغ محصول انجام نمی گیرد.

سرگرد نوروزی ادامه داد: با توجه به اظهارات شاكی، تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا آغاز شد و در مدت زمانی كوتاه، متهم که ساکن یکی از استان های همجوار بود، شناسایی شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مركزی افزود: با هماهنگی دستگاه قضایی تیمی از ماموران انتظامی به محل سكونت متهم اعزام شدند و وی را دستگیر و برای تكمیل تحقیقات به پلیس فتا استان انتقال دادند.

سرگرد نوروزی در ادامه گفت: در بازرسی از محل سكونت این فرد، نیز تجهیزات و ادوات رایانه ای نیز كه برای اعمال مجرمانه استفاده می شد كشف شد.

وی خاطر نشان كرد:با ادامه بازجویی های انجام شده، متهم به چندین فقره کلاهبرداری در شبکه های اجتماعی اعتراف كرد كه ادامه تحقیقات تكمیلی از وی همچنان ادامه دارد.

سرگرد نوروزی از شهروندان خواست به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده ،مخاطرات فضای مجازی را جدی گرفته و در این فضا به هر کسی اعتماد نكنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار