حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی شایسته ای برای جامعه مسلمان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی بسیار مناسب و شایسته ای برای جامعه مسلمان متشکل از زنان و مردان است.

همایون قنواتی افزود:لازم است که از همه بانوان که در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت داشته اند، تقدیر و تشکر کنم و به نظر می رسد اگر دفتر مشاور بانوان به کمیته بانوان تبدیل شود و جلسات منظم برگزار و از نظرات و پیشنهادات آنها استفاده شود، می توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

وی به بهبود شرایط زنان در جامعه پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پس از انقلاب در سایه نظام جمهوری اسلامی، زنان در تمامی عرصه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی حضور پررنگ داشته اند و در کمترین حوزه ای می بینیم که بانوان حضور نداشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، افزود: این نشان می دهد مسیری که انقلاب و مسئولان سیاست گذاری و برنامه ریزی کرده اند، مسیر روشنی است و همه به طور یکسان می توانند از امکانات ارائه شده استفاده کنند.

قنواتی، گفت: هرچه ما به ارتقای فعالیت های فرهنگی بپردازیم و در این راه تلاش بیشتری کنیم به فضای اجتماعی جامعه و زندگی مردم و خانواده خود کمک کرده ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.