دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: تعداد تعرفه و برگ اخذ رای در دور دوم انتخابات در استان آذربایجان شرقی 2 میلیون و 55 عدد خواهد بود که از این تعداد یک میلیون و 180 تعرفه چهار نفره و بقیه تک رایی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ استادرحیمی در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت: دور دوم انتخابات مجلس 10 اردیبهشت شروع و در 6 حوزه «تبریز، آذرشهر و اسکو»، «اهر و هریس»، «مراغه و عجب شیر»، «شبستر»، «مرند و جلفا» و «سراب و میانه» برگزار می‌شود.

وی افزود: بر این اساس 11 شهرستان استان درگیر دور دوم انتخابات هستند تا در نهایت 9 نفر به مجلس راه یابند که از این تعداد 4 نفر در حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو هستند و از سایر حوزه‌ها هر کدام یک نفر انتخاب می‌شوند.

استادرحیمی با بیان اینکه یک هزار و 855 شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد یک هزار و 600 شعبه ثابت و 255 شعبه سیار است؛ افزود: از این شعبه‌ها یک هزار و 111 شعبه ثابت شهری و 30 شعبه سیار شهری، 489 شعبه ثابت روستایی و 225 شعبه سیار روستایی خواهد بود.

مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: تعداد تعرفه و برگ اخذ رای دو میلیون و 55 عدد خواهد بود که از این تعداد، یک میلیون و 180 تعرفه چهار نفره و بقیه تک رایی هستند.

این مسئول تاکید کرد: تمام فرمانداران و عوامل اجرایی آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات را دارند؛ همچنان که در دور اول انتخاباتی سالم و بدون شائبه برگزار شد و همه حوزه‌ها مورد تائید شورای نگهبان قرار گرفت که جای تبریک و شادباش دارد.

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی میزان مشارکت مردم استان در دور اول انتخابات را 62 درصد و میزان مشارکت حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو را 50.6 درصد عنوان و اضافه کرد: اعتبارنامه 10 منتخب دور اول استان آذربایجان شرقی صادر شده است.

استادرحیمی خاطرنشان کرد: 30 هزار نفر عوامل مختلف اجرایی، نظارت، امنیتی و قضایی استان برگزاری دور دوم انتخابات را به عهده دارند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار