رئیس کمیته امنیت و انتظامی انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: 25 درصد نامزدهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مربوط به آذربایجان‌شرقی است و تقریبا نیمی از نمایندگان ما در دور دوم انتخاب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ چمنی در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به تقدیر کتبی دبیرخانه شورای امنیت کشور از کمیته امنیت انتخابات و شورای تامین استان اظهار داشت: در حوزه امنیتی، برقراری هماهنگی کمیته‌های امنیت انتخابات و شورای تامین و ارائه گزارشات به موقع کارنامه مطلوبی داشته‌ایم.

وی افزود: در سال 94، تعداد 25 جلسه شورای تامین استان را برگزار کردیم که 225 مصوبه به ثبت رسید و همچنین 546 جلسه شورای تامین شهرستان‌ها سه هزار و 204 مصوبه داشت.

چمنی با بیان اینکه برای برگزاری انتخاباتی سالم در دور اول جلسه 172 کمیته امنیت را تشکیل داده‌اند که 608 مصوبه داشت، تصریح کرد: در دور اول، انتخاباتی بدون حاشیه و به سالم‌ترین شکل برگزار کردیم که در اثر اخلاص عمل مجریان، عمل به مر قانون به عنوان کارسازترین اقدام و رصد لحظه به لحظه اخبار و تحرکات انتخاباتی محقق شد.

رئیس کمیته امنیت و انتظامی انتخابات آذربایجان‌شرقی ضمن تشکر از اقدامات پیشگیرانه دستگاه قضایی بر اساس ماده 67 قانون انتخابات، اذعان داشت: با وجود در هفته تبلیغات شاهد اجرای قانون بودیم هر چند قانون ایراداتی هم داشت ولی با همه مباحث هفته تبلیغات خوبی را شاهد بودیم و تخریب اموال عمومی نداشتیم.

فرماندار تبریز نیز در این جلسه تصریح کرد: در دور اول انتخابات هرچند شکایتی صورت نگرفت اما به هر حال نقطه ضعف‌هایی داشته‌ایم که باید در دور دوم این نقاط ضعف برطرف شود.

رحیم شهرتی‌فر خاطرنشان کرد: باز هم تلاش می‌کنیم نظم و قانون بر فضای انتخابات حاکم شده و اخلاق انتخاباتی رعایت شود و هر آنچه ناشی از رای مردم باشد به مجلس راه یابند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.