عضو کمیسیون اقتصادی گفت: آثار داخلی انتخابات کمتر از آثار خارجی آن نخواهد بود پس نباید دستخوش جنگ قدرت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران  جوان؛ محسن صرامی فروشان نماینده مردم اصفهان در نطق میان دستور امروز مجلسضمن درود بر روح شهدا و مقام معظم رهبری، به بیان مطالبی درباره انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت:   انتخابات در کشور ما هم از آثار داخلی و هم از آثار خارجی برخوردار است و باید قبول کنیم که آثار داخلی انتخابات کمتر از آثار خارجی آن نخواهد بود پس نباید این مسئله دستخوش جنگ قدرت قرار گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی ادامه داد: در انتخابات اخیر در تقسیم بندی های واقع، این فرض بسیار محسوس بود. امام راحل و مقام معظم رهبری بارها توصیه به خدمت به مردم نمودند، نهادهای انقلابی باید طبق فتوا و وصیت امام راحل در انتخابات عمل کنند. نمی‌شود شعار امام راحل را بدهیم ولی مستقیما میدان‌داری کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: شورای نگهبان، نگهبان قانون اساسی و حق‌الناس است که لازم است دقت نظر شود، اعتقاد ما به اینکه شورای نگهبان فصل‌الخطاب است یک اعتقاد راسخ و محکم است و چشم‌بسته برای تمکین توصیه‌های امام و مقام معظم رهبری این مهم را پذیرفته‌ایم، اما آیا انتظار دارید که جرم‌های مکتوب در پرونده که کلا 30 ثانیه بیشتر در تفهیم آن وقت‌گذاری نشد، چشم بسته قبول کنیم؟

وی با بیان سوالاتی ادامه داد: آیا می‌شود نماینده مجلس ردصلاحیت شود و هربار که از شورای نگهبان تماس گرفتند، تهدید به انتشار مطالب مربوطه و توصیه به استعفا کنند؟ کجای قانون چنین حقی را برای آن شورا قائل است؟ شورای محترم فقط 30 ثانیه در یکی از بندها، برای بنده وقت گذاشت و فقط نوشتن توضیحات توسط اینجانب بود و نهایتا بنده را به خاطر نداشتن التزام عملی به اسلام رد صلاحیت کردند. آیا نباید طبق قانون، مدارک و مستندات به بنده ارائه شود و حق اعتراض و دفاع داشته باشم، حتی یک ثانیه به من وقت داده نشد و این دور از انصاف است.

صرامی بیان داشت: جواب آبروی خانوادگی و شخصی ما را چه کسی می‌دهد، حال انتظار دارید که همچنان چشم‌بسته بپذیریم که مجرمیم؟

وی در ادامه گفت: عالیجنابان و عالی مقامان توصیه می‌کنم آدمها را بیشتر با نقاط قوت‌شان نگاه کنید و نه با نقاط ضعف‌شان و از له و نابود کردن کسانی که یک عمر با اعتقاد رای دادند، جبهه رفتند، راهپیمایی رفتند و از حریم ولایت و ارزش‌ها دفاع نمودند، به این شکل خودداری کنید.

عضو کمیسیون اقتصادی اظهار داشت: اگر می‌گویید مهندسی نبوده، چرا از انتقال دکتر صرامی که جانباز، فرمانده و تحصیلکرده است و در زمان مقرر تقاضای انتقال به خمینی شهر را نمود، جلوگیری کردید. این یعنی به سخره گرفتن رای و نظر مردم.

صرامی تصریح کرد:خوشحالم خوب کار کردم و عمل نمودم که شما از نام صرامی‌ها ترسیدید. در یک جلسه گفته بودند که باید جلوی این را بگیرید که 80 هزار رای دارد و انتخابات این شهر را یک قطبی مدیریت کردند. خوشحالم که در پیگیری‌های بنده تعمیر بیمارستان اشرفی، ساعی و منظریه به طور کامل انجام شد و افتتاح آنها قریب‌الوقوع است.

وی در پایان به بیان اقدامات انجام شده از سوی وی در جهت توسعه حوزه انتخابیه خود پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، صحن علنی ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار