به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های هنرمندان و ورزشکاران  را که با تبریک سال نو به روز شده اند در اختیار شما کاربران قرار دهد.

رحمانی فضلی وزیر کشور اینستاگرام خودش را با تصویری از هفتاد و هشمین جلسه شورای اجتماعی کشور به روز کرده است.

در این پست آمده است: طبق نظر و دستور مقام معظم رهبری و نگاه جدی رئیس جمهور محترم به موضوع مقابله با آسیب های اجتماعی، حساسیت لازم در کشور ایجاد شده است و با توجه به مطالعه دقیق و شناخت کامل این آسیب ها و تعیین اولویت لازم برای مقابله با آنها، زمان اقدام و اجرا فرا رسیده است.


مرتضی طلایی عضو شورای شهر از زیبایی وصف ناپذیر میدان ولی عصر گفته و تصویری از آن را منتشر کرده است.

وی در پست خود نوشت: سلام استفاده خوب از يك فضاي استثنايي تبليغي نتيجه اش مي شود اين تصوير پر از انرژي و حس خوب كه در روزهاي نخستين سال در ميدان وليعصر(عج) نصب شده است. يك تصوير بسيار بزرگ از پديده دورهمي هاي اين روزهاي ما ايراني ها ! عكس سلفي با پس زمينه حرم نوراني حضرت علي ابن موسي الرضا (ع) و بسياري از نقاط تاريخي و زيبايي هاي ايرانِ عزيزمان .به هنرمند خوب كشورمان و خالق اين اثر آقاي محمدرضا دوست محمدي خسته نباشيد مي گويم و درخواست مي كنم كه همه به ويژه هنرمندان گرانقدر ، براي زنده نگه داشتن زندگي در اين شهر ميليوني بكوشند . پي نوشت :البته نازيبايي بصري تابلوي مغازه هاي زير اين اثر هنري را لطفا ناديده بگيريد ! 



صفحه اینستاگرام منتسب به علی اکبر ولایتی به روز شد.

در این پست آمده: آغاز سال جدید فرصت مغتنمی بود تا به بهانه دیدار نوروزی، جمعی از فرهیختگان و شخصیت های علمی و فرهنگی و از جمله دوستان و همکاران حوزه پزشکی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور یابند و البته در زمینه های مرتبط با پزشکی هم بحث و تبادل نظر صورت پذیرد و از نقطه نظرات دوستان بهره ببریم.جامعه پزشکی کشور تلاش زایدالوصفی را برای دستیابی ایران به جایگاه بسیار مطلوب امروز کشور به انجام رسانیده و فرهیختگان و برجستگان رشته های مختلف توانسته اند خدمات ارزشمندی را به مردم عزیز و بزرگوار کشورمان ارایه نمایند و بی تردید فارغ از برخی از مشکلات و معضلات با عزمی جزم در مسیر تعالی و توسعه ایران اسلامی گام برخواهند داشت و امیدواریم در سال جدید شاهد توفیقات روز افزون برای ملت شریف ایران باشیم ان شاء الله.



داریوش فرضیایی از شباهت خیلی از آدم ها به پینوکیو گفته است.

وی نوشت: قصه پینوکیو قصه زندگی  خیلی از ما آدماست با این تفاوت که :پینوکیو آدم شد و ما عروسکهای آدم نما.....



نادر سلیمانی تصویری قدیمی و خاطره انگیر را در اینستاگرامش منتشر کرده است.

وی نوشت: يه عكس خيلى قديمى من و نصرالله رادش و فرهاد اصلانى و مريم لاجوردى.


بهنوش بختیاری تصویری از حضور خود در برنامه سه ستاره را منتشر کرده و تندیس مردمی را بهترین جایزه در طول زندگی کاری خود دانسته است.

وی در پست خود نوشت: تندیسی که از دست شما مردم عزیز به عنوان بهترین بازیگر زن سال گرفتم ارزشش برام از تمام جایزه های دنیا بیشتره..امسال با انرژی و قدرت بیشتری برای شما..برای خودم کارخواهم کرد..تصمیمهای هیجان برانگیز ویک شروع خوب...یک تشکر خاص از حامیان خاصم....امسال سال برآورده شدن ارزوهامونه...اگه عزمی جزم و کفشی آهنین و دل بی ریا و ایمان صد درصد به خدا داشته باشیم...یاعلی


میلاد کی مرام هم هم تصویری از ناصر ملک مطیعی را منتشر کرده و جشن تولدی مجازی برای وی گرفته است.

وی در پست خود نوشت: سلطان ميلادت مبارك. (️با تاخير)الهى كه سايت حالا حالا رو سر سينماى ايران بگو انشاالله. سلامت باشى و استوار. پ ن: همه ى كسايى كه دوسش دارن اين سلطان و يه كامنت سلطان تولدت مبارك بزارن. سپاس از همتون كه هستين.


پرستو صالحی در روز تولد مهران مدیری تبریک خود را در قالب پستی اینستاگرامی منتشر کرده است.

وی در پست خود نوشت: آقاي مديري عزيز سالهاست دارين براي آوردن لبخند به لب مردم سرزمينتون زحمت ميكشين خيلي وقت ها جواب زحماتتون رو وارونه دادند ... افسوس. مرد بزرگ زادروزت فرخنده باد خدا امثال شمارو زياد كنه الهي بهترينه بهترين هارو براتون از خدا آرزو دارم، آمين


کامبیز دیر باز از وسواس این روزهای خود در انتخاب نقش های سریال ها گفته است.

وی نوشت: سلام رفقا،از همكارى با سريال "برادر" انصراف دادم،اعتماد و محبت شما باعث شده بيشتر از گذشته دقت كنم روى انتخاب نقش هام،الان هم با وسواس مشغول خوندن فيلمنامه هايى كه دستم رسيده هستم تا به اميد خدا بهترين انتخاب رو داشته باشم براى شماها كه انقدر باحالين و سخت پسند و خوش سليقه


رامبد جوان هم تصویری از خود را به همراه مهمان برنامه خندوانه، علی اوجی منتشر کرده است.



حسام نواب صفوی در پست اینستاگرامی خود نوشت: نوزدهم فروردين سالگرد فوت عمويم سيد اسماعيل نواب صفا ميباشد انسانيكه كه زندگي پر فراز و نشيبي داشت خيلي از سالهاي پاياني عمر تنها بود اين عكس چند ماه قبل از مرگ او بود آن روز شعري برايم خواند به نام تك درخت اين شعر توسط خيليها خوانده شده ولي من نيمه شبي كه او اين شعر را سروده و آرام آرام بروي كاغذ نوشته را در ذهن ميگذرانم واقعا او چه احساسي داشته ؟؟اين را فقط خدا ميداند .تک درختی، تيره بختمکه در سکوت صحرا، فرياد من، شکسته در گلويم تک درختی، بی پناهمکه دشت آرزوها، گرديد آخر، مزار آرزويم خشک و بی بارم، پس ثمرم کو؟ آن شادابی، آن برگ و بَرَم کو؟دور از ياران، بی توشه و برگم، همخانه ی محنت، همسايه ی مرگمبر رخسارم، غبار غم نشسته، طوفان از من، چه شاخه ها شکسته چو نهال زهرآلوده، همه کس از من بگريزدنه کسی با من بنشيند، نه کسی با من آميزدگويم غم خود را، با خار بيابان، در سينه نهفتم، اسرار بياباندر دل شب، سکوت صحرا، بوَد غم افزا، آهاز تو جدا بگويم ای مه، حديٍٍث خود با ماه تک درختی، تيره بختمکه در سکوت صحرا، فرياد من، شکسته در گلويم تک درختی، بی پناهمکه دشت آرزوها، گرديد آخر، مزار آرزويم خشک و بی بارم، پس ثمرم کو؟ آن شادابی، آن برگ و بَرَم کو؟دور از ياران، بی توشه و برگم، همخانه ی محنت، همسايه ی مرگمبر رخسارم، غبار غم نشسته، توفان از من، چه شاخه ها شکسته شعر :زنده ياد :نواب صفا





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.