به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

اینستاگرام منتسب به محمود واعظی وزیر ارتباطات تصاویری از حضور وی را در آنکارا منتشر کرده است.

در این آمده است: بیست و پنجمین کمیسیون همکاری مشترک ایران و ترکیه طی سه روز کاری برگزار شد. دو روز اول این کمیسیون که مذاكرات فشرده بین بخش دولتی و خصوصی دو کشور را شامل می شد، در شهر آنکارا و روز سوم این مذاکرات در شهر قونیه ادامه یافت. حاصل این دور از کمیسیون مشترک اقتصادی امضای سه سند همکاری در زمینه روابط بانکی و اتاق های بازرگانی دو کشور بود. این اسناد شامل یادداشت تفاهمی مربوط به دستاوردهای بیست و پنجمین دور کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور، همکاری های بانکی و شروع فصل نوینی از روابط بانکی ایران و ترکیه و یادداشت تفاهم بین اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اتحادیه اتاق های بازرگانی و بورسهای کالایی ترکیه بود.


علی مطهری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش برای نایب رئیسی مجلس دهم اعلام کاندیداتوری کرد.

وی در پست خود نوشت: این روزها بسیاری از مردم و خبرنگاران از من می‌پرسند که آیا تصمیم نداری برای ریاست یا نایب رئیسی مجلس آینده در انتخابات هیئت رئیسه آن شرکت کنی؟برای آنکه یک پاسخ عمومی داده باشم عرض می‌کنم که فعلا تصمیم دارم برای نایب رئیسی مجلس دهم کاندیدا شوم. امیدوارم آنچه برای خودم و کشور و انقلاب اسلامی خیر و صلاح است پیش بیاید.





محمود فکری بازیکن سابق تیم استقلال با پستی به هیجان بازی امروز تیم های استقلال و ذوب آهن افزوده است.

وی نوشت: همه با هم يك صدا پيش بسوي قهرماني. وعده ما امروز استاديوم ازادي.


بابک جهان بخش تصویری را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و از یک روز پر انرژی با پسرش گفته است.

وی در پست خود نوشت: سلام يك روز پر انرژى با امير حسين اويسى انوشيروان تقوى و آرتا جهانبخش كه كلى آتيش سوزوند خارج از تهران...هواى خوب...منظره اى بى نظير اميدوارم روزگارتون خوش و خرم باشهراستى من عكس رو گرفتم واسه همين تو كادر نيستم.



حدیث میر امینی اینستاگرام خودش را با دلنوشته ای به روز کرده است.

وی در پست خود نوشت: تو شبیه پرستوها هستی وقتی با کوچ بی‌هنگامی بهار را به خانه‌ام می‌آوری وقتی با کوچ بی‌هنگامی بهار را از خانه‌ام می‌بری بخوان با هر زبانی که عاشقانه‌تر است آهنگین‌تر است و واج‌های صمیمی‌تری داردبخوان حتی اگر شده اندازۀ پنجره‌ ایکه بیش از حوصلۀ بهار بسته مانده‌ست آنقدر بسته مانده‌ست که اسمش را گذاشته‌اند دیوار. "لیلا کردبچه"



مهراب قاسم خانی در صفحه اینستاگرامش از حلقه قدیمی و کهنه خود و تعویض آن با یک حلقه جدید گفت.

وی با انتشار تصویر زیر در این پست نوشت: حلقه قديميم خيلى كهنه و كج و كوله شده بود. اين شد كه همسر جان پريروز برام يه حلقه جديد خريد، دوباره دستم كرد.



روناک یونسی سلفی خودش را با بهاره رهنما منتشر کرده و از دسته بندی آدم ها گفته است.

وی در پست خود نوشت: ظاهراً دنیا به دو دسته آدمایخوب و بد تقسیم میشه. خوب‌ها شبا رو راحت ترمی‌خوابن،بدها روزاشون رو جالب‌تر می‌گذرونن…يه عصر بهارى قشنگ با بهاره رهنماى عزيزم كه در روراستى و صداقت رو دست نداره منكه عاشقشم.




محسن یگانه هم اینستاگرام خودش را با تصویری به روز کرده و از هشتگ کاکرو استفاده کرده است.

رامبد جوان هم که چند شب پیش فینال لباهنگ برنامه اش را با حضور این چهار هنرمند برگزار کرده بود حال تصویری از خود را همراه آن ها منتشر کرده است.


مصطفی زمانی سلفی خودش را به همراه علیرضا قربانی و مهدی سلطانی از بازیگران سریال شهرزاد منتشر کرده است.

وی نوشت: عليرضا قرباني ،اقا مهدي سلطاني وبنده در راه بازگشت از افتتاحيه شهرزاد

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
اصلا به درد نمی خوری