پذیرش بیش‌ از 148 هزار نفر روز در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش بیش از 148 هزار و 967 نفر روز در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان از 28 اسفندماه تا 12 فروردین‌ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛هادی زارع‌پور با اشاره به ماموریت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در جهت اسکان مسافران نوروزی استان به همکاری و هم‌افزایی بین بخشی و اعضای ستاد اسکان نوروزی در سطح استان تشکر کرد و گفت: تمامی اعضای ستاد اسکان آموزش و پرورش با تمام تلاش و قوا از مسافران استقبال و خدمات لازم به آن‌ها ارائه شد.

وی تعداد مدارس آماده شده جهت اسکان مسافران نوروزی را 222 مدرسه در قالب یک هزار و 708 کلاس درس عنوان کرد و گفت: ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش با درجه بندی کلاس‌ها مسافران را پذیرش کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با تمهیدات صورت گرفته کلاس‌های درس کهگیلویه و بویراحمد در قالب درجه یک (مجهز)، درجه دو (نیمه مجهز) و درجه سه (عادی) کار اسکان مسافران نوروزی را انجام می‌دادند.

زارع‌پور‌ تعداد افراد ارائه خدمت به مسافران نوروزی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد را 528 نفر عامل اجرایی عنوان کرد و گفت: در 12 اداره آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در قالب 12 ستاد اسکان وظیفه نظارت، آمادگی و پشتیبانی برای اسکان و پذیرش گردشگران نوروزی را طی تعطیلات بر عهده داشتند.

وی در ادامه از اسکان قریب به 80 هزار مسافر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش و مدارس کهگیلویه و بویراحمد در نوروز امسال خبر داد و گفت: این تعداد مسافر نوروزی در قالب 14 هزار و 853 خانوار در ستادهای اسکان پذیرش و استقرار یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش بیش از 148 هزار و 967 نفر روز در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از 28 اسفندماه تا 12 فروردین‌ماه خبر داد و گفت: آموزش و پرورش با تمام توان در 12 ستاد اسکان از مسافران نوروزی استقبال و کار پذیرش و اسکان آن‌ها را انجام دادند.

انتهای پیام / ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.