برنامه ریزی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در خوزستان لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت:سازمان برنامه ریزی خوزستان به دنبال ایجاد بسته ای برای تحقق 13 بند اقتصاد مقاومتی در خوزستان است.

امید حاجتی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی افزود: از جمله ویژگی های اقتصاد مقاومتی مقاوم بودن اقتصاد در برابر تهدیدات و مخاطرات، توانمندی در برابر تحولات دنیا و برگشت به شرایط تعادل است.

وی گفت: هفت بند اقتصادی در خوزستان باید مورد بررسی قرار گیرد که در صورت تهیه مطالعات در این زمینه به این هفت بند اعتباراتی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اختصاص خواهدیافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بازسازی بافت های فرسوده، پرورش ماهی در قفس، رفع معضلات واحدهای صنعتی، توسعه کشت های گلخانه ای، خارج کردن ناوگان حمل و نقل فرسوده عمومی، بهره برداری از سواحل جنوب و توسعه اقتصاد دانش بنیان را هفت بند اقتصادی استان برشمرد.

حاجتی با بیان اینکه13 سیاست از 24 بند سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که بهمن سال 92 ابلاغ شد، در خوزستان قابل اجرا هستند، افزود: برنامه عملیاتی برای تحقق این 13 سیاست اقتصاد مقاومتی باید توسط مدیران استان تدوین شود .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.