فرمانده انتظامي استان زنجان تعامل سازمان ها را بستر ساز زندگي بهتر براي مردم عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار عليرضا صالحي درديدار با مهندس وثوق رئيس راه و شهرسازي و پايانه هاي استان زنجان افزود : با تعامل بيشتر پليس و راه و شهرسازي مي توان بهترين خدمت را به شهروندان ولايت مدار زنجان ارائه كرد.

وي افزود : امنيت پايدار فرآيندي است که از تعامل و مشارکت سازنده همه سازمانها، اقشار و گروههاي اجتماعي حاصل مي شود و در سايه تعامل خوب و گسترده بين نيرو انتظامي و راه و شهرسازي است كه ارائه خدمات مطلوب تر براي شهروندان ميسر مي شود.

سردار صالحي ضمن اعلام آمادگي براي همكاري هرچه بيشتر با همه سازمان ها و اقشار و گروه هاي اجتماعي اظهار كرد: بر اثر اين همدلي ، هماهنگي و همسويي است كه مي توانيم بخشي از خواسته هاي شهروندان را برطرف نماييم و اگر اين همدلي و هماهنگي وجود نداشته باشد قطعا اثرات آن به مردم باز خواهد گشت.

فرمانده انتظامي استان زنجان داشتن امنيت مطلوب را علاوه بر مشاركت همه اقشار مختلف جامعه نيازمند پليسي کارآمد ، علمي ، هوشمند و مقتدر دانست و تصريح كرد: پليس امروز يك پليس علمي ، موفق ،ولايت مدار و توانمند است.

اين مقام ارشد انتظامي استان افزود:عمده ترين بحث پليس جامعه محور جلب مشاركت مردم است و جلب اين مشاركت با ابزارهاي سنتي و ديدگاه هاي قديمي امكان پذير نيست و بايد پليس جامعه محور و به روز باشد.

در ادامه مهندس وثوق از تلاش ها ي فرمانده انتظامي استان و كاركنان در برقرار نظم و امنيت مطلوب استان تقدير و تشكر كرد و بر گسترش تعاملات بين شهرداري و نيروي انتظامي در خدمات رساني هرچه بهتر به مردم تاكيد كرد


انتهای پیام/ن

برچسب ها: تعامل ، سازمان ، زندگی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.