دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی از تقویت شناورهای تحقیقاتی کشور برای تسهیل فعالیت‌های صنعتی و تبلیغاتی خبر داد.

محمد سعید سیف دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در کشور کشتی‌های تحقیقاتی مختلف وجود دارد که این کشتی‌ها قیمت زیاد دارد.

وی ادامه داد: با مذاکراتی که با سازمان‌های اجرایی مختلف داشته‌ایم سعی کرده‌ایم در زمینه کشتی‌های تحقیقاتی همکاری کنیم لذا در قالب شبکه ملی ناوگان تحقیقاتی کشور، کشور ما با کشورهای خارجی به صورت مشترک همکاری می‌کند تا خدماتی را ارائه دهند و هزینه‌های آن‌ها از این طریق کاهش یابد.

سیف عنوان کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همه ابزارهایی که در دست دارد در این امر تسهیل کننده است و از این شبکه‌ها حمایت می‌کند تا این شناورها تقویت شوند و ثبت اطلاعات دریایی به راحتی انجام شود و از آنها در کارهای تبلیغاتی و صنعتی استفاده شود.

وی تصریح کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هزینه ناوگان تحقیقاتی کشور را پرداخت می‌کند و سازمان‌های اجرایی مختلف نیز در این زمینه همکاری می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار