دستيابي به دانش هسته اي حاصل قطع رابطه با آمريكاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امام جمعه آبادان گفت: دستيابي ملت ايران به دانش هسته اي حاصل تفكر و مديريت جهادي و قطع رابطه با آمريكا است.

حجت الاسلام علي ابراهيمي پور در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه آبادان با گراميداشت بيستم فروردين ماه روز ملي فناوري هسته اي افزود: دانش و فن آوري هسته اي در حالي در ايران اسلامي تكميل شد كه دشمنان ضمن گسترش تحريم ها، تعدادي از دانشمندان هسته اي كشورمان را به شهادت رساندند.

وي گفت: رويكرد جهادي نشان داد كه با تمام محدوديت ها مي توان در ابعاد مختلف از جمله فرهنگي و اقتصادي به دستاوردهاي بزرگ دست يافت و بايد در اين راه به جوانان اين مرز و بوم اعتماد كرد.

خطيب جمعه آبادان افزود: بر اين اساس اگر مديريت و تفكر جهادي در اقتصاد و فرهنگ و ديگر بخش ها حاكم شود به طور قطع موفقيت هاي بزرگي به دست خواهيم آورد.

حجت الاسلام ابراهيمي پور گفت: آمريكا اكنون خواستار نرمش بيشتر ايران شده است و به نوعي دبه درآورده است و خواستار توقف ساخت موشك توسط ايران است ولي مردم كشور هم به موشك نياز دارند .

وي افزود: كشورهاي همسايه ايران از لحاظ امنيت شرايط نامناسبي دارند ولي با موشك هايي كه ايران در اختيار دارد شاهد حفظ امنيت ايران اسلامي هستيم و اجازه را به متعرضان نداده ايم.

خطيب جمعه آبادان گفت: مقام معظم رهبري بارها در مورد اهميت اقتصاد مقاومتي و ضرورت اجراي آن مطالبي را بيان كرده اند و شعار امسال داراي دو نكته و كليد واژه اساسي شامل اقدام و عمل است و نشان مي دهد كه با سخن گفتن اجرا و محقق نخواهد شد و بايد همگان در اين زمينه تلاش كنند.

حجت الاسلام ابراهيمي پور افزود: براي عملياتي شدن برنامه اقتصاد مقاومتي در كشور نياز به كمك و همدلي و همراهي تمام نيروهاي نظام و مردم داريم.

وي گفت: همه بايد براي تحقق شعار اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل پاي كار بيايند و ظرفيت هاي موجود خود را براي اين كار وارد ميدان كنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.