روایتی کمدی از سبک زندگی در چهار عصرِ سریال «چارسو»‌ + تصاویر

سریال «چارسو» که مضمونی کمدی دارد، قرار است در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای از یکی از شبکه‌های سراسری پخش شود.

امین امانی کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سریال تلویزیونی «چارسو» گفت: سریال «چارسو» که مضمونی کمدی دارد، قرار است در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای از یکی از شبکه‌های سراسری پخش شود و در هر قسمت سریال «چارسو» دورانی به نمایش گذاشته شده است اما اعضای خانواده در همه دوران‌ها ثابت هستند.

وی افزود: «عصر بدوی»، «عصر قجری»، «عصر نودی» و «عصر صدوی» چهار دوره‌ای هستند که داستان‌ها در آن‌ روایت می‌شود و به مضامینی نظیر تغذیه، تربیت فرزند، ازدواج، صله رحم، اوقات فراغت و ... پرداخته می‌شود که نگاهی کمدی و طنز دارند. برای مثال ما «چشم و هم‌چشمی» را در عصر حجر می‌بینیم و بعد در همان قسمت در خانواده‌ای دیگر در عصر قجر می‌بینیم که این چشم و هم‌چشمی به چه شکلی بروز یافته است.
 
کارگردان «چارسو» در خصوص عوامل سریال در بخش‌های مختلف عنوان کرد:

بازيگران عصر بدوی: بهراد خرازی- سوسن پرور- عباس محبوب- ساقی زينتی- مجيد علم‌بيگی- فريبا تركاشوند- علی برقی  

بازيگران عصر قجری: عباس جمشيدی‌فر- شهرزاد عبدالمجيد- وحيد شيخ‌زاده- امير زريوند- سياوش قاسمی- سحر نظام‌دوست- محمود موسوی 

بازيگران عصر نودی: نصراالله رادش- افشين سنگ‌چاپ- سارا احمديان- شيوا عدالتخواه- يزدان آخوندی- عباس بابايی- مجيد مختارپور

بازيگران عصر صدوی: محمد شيری- سروش جمشيدی و ...

تهيه‌كننده: روشان اميری، نويسنده: كريم خودسيانی، مدير نور و تصوير: مجيد طرقی،‌ مدير صدابرداري: جعفر عليان، طراح گريم: پرشنگ بهرامی، مدير توليد: مهران عليزاده، طراح صحنه: روشان اميری، طراح لباس: مرجان صفابخش، دستيار تهيه: مجتبی موسوی، تدوين و صداگذاری: امين امانی، دستيار اول و برنامه‌ريز: محمد شريفی.





انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار