مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، ابراهیمی کارنامی در دومین جلسه ستاد اجرایی جشنواره فیلم سبز گفت: پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در حوزه محیط زیست از 24 تا 31 اردیبهشت جاری در سراسر کشور و در استان مرکزی برگزار می شود.
وی افزود: براساس آمار ستاد مرکزی تاکنون بیش از 800 اثر به دبیرخانه ارسال شده که از 32 کشور جهان نیز آثاری در این زمینه ارسال شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: بازبینی فیلم ها انجام و فیلم های آماده اکران تعیین شده که حدود 50 ساعت فیلم برای اکران در این جشنواره برگزیده شده است .
ابراهیمی کارنامی گفت: مقرر شده است که اکران فیلم ها فقط در مراکز استان ها صورت پذیرد که با برنامه ریزی های لازم قطعا محدود به مراکز استان ها نخواهد بود و در سایر شهرستان ها نیز فیلم ها اکران خواهد شد.
وی افزود: در کنار این جشنواره ، در بخش هنرهای تجسمی در حوزه عکس ، پوستر و کاریکاتور به صورت استانی تا هجدهم اردیبهشت هنرمندان فرصت دارند با موضوعات آب ، خاک ، هوا ، تنوع زیستی و تالاب آثار خود را به دبیرخانه جشنواره که در استان ها ، در ادارات کل حفاظت محیط زیست در دفتر آموزش و مشارکت های مردمی مستقر هستند، ارسال کنند.
ابراهیمی کارنامی افزود: در نظر گرفته شده است که 5 سانس در هر روز و 5 فیلم اکران شود.
وی گفت : در هر یک از بخش های هنرهای تجسمی از 5 نفر برگزیده تقدیر می شود.
کارنامی برگزاری این جشنواره را یک فرصت مناسب برای آشنایی بیشتر مردم با مسائل و موارد زیست محیطی و برقراری یک انس بیشتر بین مردم و طبیعت و تنوع زیستی عنوان کرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی افزود: افراد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.markazi.doe مراجعه نمایند.
انتهای پیام /
برچسب ها: اراک ، فیلم ، سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار