هفتمین دوره کارگاه آموزشی تخصصی ستایشگران اهل بیت با عنوان "هنر مداحی" به مدت یک هفته از سوی کانون مداحان خراسان رضوی و به میزبانی مرکز آموزش مداحی منادیان عترت در مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،مسوول مرکز آموزش مداحی و مدیر برگزاری این دوره گفت: این دوره آموزشی با حضور 70  نفر از مداحان شهر مشهد تشکیل و از محضر اساتیدی همچون حجت الاسلام فیض آبادی، حجت الاسلام بیاتی و جواد حامدی کسب استفاده گردید.
 مصطفی شاکرین با اشاره به زمان برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: به جهت بهره وری بهتر ار محتوای کلاس ها ، شرکت کنندگان به دو گروه تقسیم و طی 6 روز از شنبه 14 تا 19 فروردین ماه در نوبت عصر در محل مرکز آموزش تخصصی مداحی منادیان عترت برگزار گردید .

وی با اشاره به جزئیات این کارگاه آموزشی عنوان کرد: در این کارگاه که با هدف تداوم آموزش تخصصی به ستایشگران اهل بیت برگزار شد سرفصل هایی با عنوان آشنایی با جریانات فرهنگی معارض با اسلام، ستایشگری و تحریفات عاشورا، آداب مدح و تعزیه و توصیه های مقام معظم رهبری به مداحان  تدریس گردید و در پایان از مداحان شرکت کننده آزمون کتبی به عمل آمد.

مدیر برگزاری این دوره افزود: برگزاری این دوره ها با هدف تداوم آموزش مداحان برگزار میشود تا جامعه‌ی مدّاح شهر آنچنان‌که شایسته‌ی این رُتبَت و این جایگاه است بتواند مسئولیّت خود را ادا کنند.
گفتنی است در روز ابتدایی این دوره کاظم اکبر زاده دبیر کانون مداحان و شاعران آیینی خراسان رضوی ضمن اشاره به ظرفیت عظیم و منحصر به فردی که به برکت وجود مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) در جامعه مداحی مشهد مقدس وجود دارد.
انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.