مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: ستادهای ۲ نامزد انتخابات ریاست جمهوری در استان نزدیک به هزار نفر نماینده برای حضور در شعب اخذ رای خراسان رضوی معرفی کرده‌اند، این افراد در همه مراحل انتخابات امروز در شعب اخذ رای حضور دارند.

کمال سروی‌ها مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: به طور تقریبی در هر سه شعبه ثابت اخذ رای در خراسان رضوی، یک نماینده از طرف نامزد‌های انتخاباتی حضور دارند.

او افزود: ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های انتخابات را تشویق کرده ایم که نمایندگان خود را معرفی کنند که از بین حدود هزار نماینده ۷۰۰ نفر از ستاد سعید جلیلی و ۳۰۰ نماینده نیز از ستاد مسعود پزشکیان معرفی شده اند.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی ادامه داد: بر اساس قانون انتخابات، هیچ منعی برای حضور نمایندگان نامزد‌های انتخابات در شعب اخذ رای وجود ندارد و از طریق هیات‌های اجرایی به ستاد‌های انتخاباتی جلیلی و پزشکیان در استان اعلام کرده ایم و آنها نمایندگان خود را در سامانه مربوطه ثبت و معرفی کرده‌اند.

سروری‌ها بیان کرد: برای نمایندگان نامزد‌ها در استان خراسان رضوی کارت‌های ویژه صادر شده و در همه مراحل رای گیری حضور دارند، حتی در پایان کار شمارش آرا و تکمیل صورت جلسه شمارش آرا این نمایندگان حضور دارند.

او تصریح کرد: حضور این نمایندگان در همه مراحل رای گیری و انتخابات برای حامیان نامزد‌ها اعتماد قلبی ایجاد می‌کند و آنان اطمینان حاصل کرده که حتی یک رای هم جابجا نمی‌شود.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی تاکید کرد: ۸۰ هزار نفر در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان فعالیت دارند که هم اکنون بیش از ۱۶ هزار نفر از این تعداد اعضای هیات نظارت شورای نگهبان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار