تیم بسکتبال پتروشیمی با پیروزی 74 بر 55 در مجموع 2 بر صفر در فینال سوپرلیگ از نفت آبادان پیش افتاد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دومین دیدار تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان در حالی  ساعت 15 امروز در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر آغاز شد که پترو با پیروز نفس‌گیر 77 بر 71 در بازی نخست به این بازی گام نهاده بود. 

پیروزی یک‌نیمه‌ای میزبان در حضور سفرای اسپانیا ونزوئلا 
پیش از آغاز بازی حضور سفرای اسپانیا و ونزوئلا در سالن از حواشی جالب مسابقه به شمار می‌آمد. پترو بازی را بسیار خوب شروع کرد و با اسلم‌دانک حدادی و شوت سه امتیازی آرمان زنگنه نوید روز خوبی را به تماشاگران میزبان داد. کوارتر نخست با برتری 19 بر 12 به سود پترو تمام شد. 
در کوارتر دوم نفت آبادان بازی بهتری به نمایش گذاشت و با کار خوب محمد جمشیدی و حضور موثر مهراد آتشی عرصه را بر میزبان پرقدرت تنگ کرد تا در این کوارتر به برتری 16 بر 11 برسد. میزبان به این ترتیب 30 بر 28 برنده به رختکن رفت. 

فاصله گرفتن میزبان
با آغاز کوارتر سوم پتروشیمی ابتکار عمل را در دست گرفت و با حضور درخشان حامد حدادی و تاکوان دین روند امتیازگیری خود را آغاز کرد. نفت هرچند کوشید با دفاع منطقه‌ای مقابل یورش‌های مرگبار پترو بایستد اما فشار زیاد روی 5 مرد ثابت حماد سامری باعث درهم شکستن مقاومت نفتی‌ها شد. پتروشیمی بندرامام در پایان این کوارتر با پیروزی 25 بر 9 کار را تا حدود زیادی تمام کرد.

اعتراض، تکنیکال و پایان پرشکوه پترو
امتیاز 55 بر 37 علاوه بر کاهش انگیزه نفت باعث اعتراضات پیاپی بازیکنان و نیمکت ذخیره این تیم به نحوه قضاوت شد. این موضوع سرانجام باعث تکنیکال نیمکت نفت شد. آن سوی میدان شاهین‌طبع که برد تیمش را قطعی می‌دانست به بازیکنانی مانند میثم میرزایی و حامد حسین‌زاده هم میدان داد. رفته رفته با تحلیل قوای نفت، پتروشیمی بازی را اداره کرد تا دومین فینال سوپرلیگ هم 74 بر 55 به سود این تیم تمام شود. 

لازم به ذکر است دیدار های فینال سوپر لیگ بسکتبال چهار پیر.زی از هفت دیدار است.

انتهای پیام/ 


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار