دیدار فینال سوپرلیگ برتر بسکتبال ایران در حالی دقایقی برگزار می‌شود که حامد حدادی برای نخستین بار در سوپرلیگ به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان دقایقی بعد و راس ساعت 16 امروز در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر در فینال سوپرلیگ بسکتبال ایران برگزار خواهد شد. 

هواداران پتروشیمی بندرامام که مدت‌ها در انتظار دیدن بازی حامد حدادی سنتر ملی‌پوش خود بودند، با تهیه بنری به استقبال وی رفتند. قرار است حدادی پس از مدت‌ها امروز در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال ایران مقابل پالایش نفت آبادان دست به توپ شود. 
درک بائرمن سرمربی تیم بسکتبال ایران هم تماشاگر ویژه این دیدار است که برای تماشای دیدارهای نهایی سوپرلیگ بسکتبال به ماهشهر سفر کرده است. 

تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان پس از دیدار امروز، فردا هم در سالن اندیشه به مصاف خواهند رفت و سپس پنجشنبه و جمعه این هفته، در سالن 17 شهریور آبادان دیدارهای سوم و چهارم را برگزار می‌کنند. فینال سوپرلیگ بسکتبال ایران به صورت چهاز از هفت برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار