نیمه نخست دیدار تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ 34 بر 30 به سود میزبان تمام شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین دیدار مرحله فینال سوپرلیگ بسکتبال ساعت 16 امروز در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر آغاز شد که حامد حدادی با حضور خود شور و حال خاصی به این رقابت بخشیده بود. پالایش نفت آبادان با زلاتکو یوانویچ، مهراد آتشی،محمد جمشیدی، محمد حسن زاده و میلان پوپویچ به میدان آمد. حامد حدادی، سعید داورپناه، بهنام یخچالی سوسا و آرمان زنگنه هم پنج مرد ترکیب ابتدایی میزبان بودند.

پتروشیمی بندرامام بازی را متزلزل آغاز کرد و در سوی مقابل نفتی‌ها که سراپا انگیزه بودند در غافلگیری شاگردان مهران شاهین‌طبع 11 بر 2 از این تیم پیش افتادند اما در ادامه حدادی و تاکوان دین به داد پترو رسیدند تا این تیم کوارتر نخست را 20 بر 15 به سود خود تمام کرد. 

با آغاز کوارتر دوم، یوانویچ، مغز متفکر آبادانی‌ها بازهم در نقش کارگردان پالایش نفت قرار گرفت. بازی درخشان یوانویچ نظم خاصی به شعاع حملات نفت بخشید تا نفت امتیازات متعددی بگیرد. آن سوی میدان میزبان هم میان فریاد تماشاگرانش شانه به شانه پیش آمد. اسلم دانک تماشایی حدادی، سالن اندیشه را منفجر کرد، آن سوی میدان اما نیمکت نفت خطای تکنیکال گرفت. پترو که غیر از بازیکنان خارجی‌اش چهره تیم ملی را به خود گرفته بود، به سختی از نفت امتیاز می‌گرفت تا در ثانیه‌های پایانی کوارتر دوم 34 بر 30 پیش بیفتد. حمله پایانی نفت اما ناکام ماند تا پترو نیمه نخست را  با همین نتیجه برنده به رختکن برود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار