ثبت نام مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی تا 11 اردیبهشت 95 ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجانغربی  اظهار کرد: مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی در سنوات گذشته در شهریور ماه برگزار می‌شد ولی در سال95 برای اولین بار این مسابقات در اردیبهشت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه زمان برگزاری مسابقه مرحله شهرستانی از 11 اردیبهشت تا 13 خرداد ماه است، افزود: نام نویسی علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات تا 11 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام برادری گفت: سی و نهمین دوره از مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، دعا خوانی، ابتهال، هم سرایی و هم خوانی قرآن کریم برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی اظهار کرد: مسابقات قرآنی در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود که زمان برگزاری آزمون مرحله استانی  از تاریخ 20 تیرماه تا 12شهریورماه و مرحله کشوری از تاریخ 25مهرماه تا 7آبان ماه 1395 خواهد بود

وی در پایان گفت : علاقه مندان جهت شرکت در این دوره از مسابقات می توانند با مراجعه به سایت های http://www.s-iqc.ir و http://www.quraniran.ir  یا با مراجعه به هریک از ادارات و دفاتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان محل اقامت خود مراحل نام نویسی  را انجام دهند ایشان اظهارکردند :  افرادی که قبلا در این سایت‌ نام نویسی کرده‌اند نیاز به نام نویسی مجدد نداشته و می‌توانند با همان نام کاربری و رمز انتخاب رشته کنند.

 حجت الاسلام برادری در ادامه بیان کردند: دستورالعمل سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ،راهنمای ثبت نام در این دوره از مسابقات ، شرایط شرکت کنندگان و همچنین جدول رشته ها با مراجعه به سایت های فوق در دسترس علاقمندان می باشد.

انتهای پیام/ م
برچسب ها: مسابقه ، قرآن ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام محل برگزاری مسابقات را چرا اعلام نمی کنید؟؟