مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری مشهدمقدس گفت: امسال از فعاليت تاكسي هاي فرسوده ای كه مالكان آنها نسبت به ثبت نام در طرح نوسازي اقدام نكرده اند جلوگيري خواهد شد.

جلوگیری ازفعاليت تاكسي هاي فرسوده در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، سید مهدی علوی‌مقدم افزود: امسال به دنبال این هستیم که 2500 دستگاه تاکسی را در مشهد مقدس نوسازی کنیم و برنامه ریزی لازم نیز برای تحقق این مسئله صورت گرفته است.

وی با اشاره به آغازنوسازی تاکسی در مشهد از پارسال تصریح کرد: تا کنون حدود هزار و 230 دستگاه تاكسي فرسوده اين شهر نوسازي شده است.
مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری مشهدمقدس گفت: براساس نام نويسي پارسال حدود دو هزار و 300 دستگاه تاكسي فرسوده امسال نوسازي مي شود.

علوی مقدم از فراخوان 600 متقاضي نوسازي تاكسي فرسوده در اين شهر براي تكميل پرونده خبر دادوافزود: در اولين مرحله فراخوان تكميل پرونده 600 درخواست از اين تعداد اعلام شده كه متقاضيان بايد هر چه سريعتر نسبت به تكميل پرونده و انتخاب نوع خودرو اقدام كنند.
وی بیان کرد: در حال حاضر 13 هزار و 250 دستگاه تاکسی در مشهد مقدس ساماندهی شده‌اند و تمامی این تاکسی‌ها به سامانه تاکسی متر مجهز هستند.
مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری مشهدمقدس گفت: تاکسی‌های موجود در شهر مشهد در سه رنگ زرد، سبز و سفید فعال هستند و در این میان تاکسی‌های سبز رنگ بسیار محدود هستند و تعداد خاصی را تشکیل می‌دهند
.
علوی مقدم گفت: 44 درصد حمل و نقل مسافر در مشهد مقدس توسط سامانه حمل و نقل عمومی صورت می‌گیرد و در این میان سهم تاکسیرانی 22 درصد است
.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.