از اول شهریور، هر نوع ارائه خدمات به تاکسی های فرسوده در مشهد از جمله تمدید پروانه و ارائه خدمات حمایتی ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد با بیان اینکه از روز اول شهریور ماه برخورد با ناوگان فرسوده در قالب سه مرحله اجرا می شود گفت:هم اکنون حدود 2 هزار تاکسی فرسوده در سطح کلان شهر مشهد فعالیت می کنند که مالکان آنها یا در طرح نوسازی ثبت نام نکرده و یا نامنویسی خود را تکمیل نکرده اند.

مهدی علوی مقدم افزود: تیر ماه گذشته به همه دارندگان تاکسی های مدل 1385 به قبل ابلاغ شد تا در طرح نوسازی تاکسی فرسوده ثبت نام کنند و به همه رانندگان ناوگان نیز ابلاغ شد که در صورت ثبت نام نکردن از فعالیت آنها جلوگیری می شود.

علوی مقدم خاطرنشان کرد: از ابتدا تا 15 شهریور هیچ نوع خدماتی نظیر مرخصی و تمدید پروانه ارائه نخواهد شد و در مرحله بعد از 15 تا پایان شهریور ماه نیز از فعالیت خودروهای ناوگان فرسوده در خطوط بی سیم و فرودگاه جلوگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: از اول مهر ماه اگر مالکان این خودروها نسبت به ثبت نام و تکمیل روند نوسازی اقدام نکنند از فعالیت آنها در هسته مرکزی شهر و محدوده طرح کنترل ترافیک جلوگیری می شود.

از ابتدای امسال تاکنون 250 دستگاه تاکسی فرسوده در مشهد نوسازی شده و تلاش می شود این تعداد تا پایان نیمه نخست سال به دو برابر افزایش یابد.

13هزار و 250 دستگاه تاکسی فعال در مشهد خدمت رسانی می کنند که 2 هزار دستگاه از این تعداد فرسوده است.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
وضعیت تاکسی های شهر شما که واقعا" خیلی اسف بار است . یک شهر زیارتی و گردشگری که قطب ایران است .