افزايش اثربخشي دوره هاي آموزشي برای ايجاد اشتغال پايدار، از برنامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سرپرست معاونت آموزشي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، در نشست با کارکنان آموزش فنی و حرفه ای چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: سال گذشته، در راستای افزایش بهره وری دوره های آموزشی و ایجاد اشتغال پایدار، يك ميليون و 200 هزار نفر در كشور آموزش هاي فني و حرفه اي را فرا گرفتند.

سید علي موسوي افزود: آموزش مهارت هاي مورد نياز به 55 درصد از اين تعداد حرفه آموز در آموزشگاه هاي بخش خصوصي و 45 درصد در آموزشگاه هاي دولتي صورت گرفته است.

وی، با بیان اینکه افزايش اثربخشي دوره هاي آموزشي برای ايجاد اشتغال پايدار، از برنامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است، اضافه کرد: افرادی که آموزش های فنی و حرفه ای را فرا می گیرند، با مشارکت صاحبان واحدها و شرکت های تولیدی جذب بازار کار می شوند.

موسوی، با اشاره به ارتقای كيفيت آموزش های فنی و حرفه ای، پیش بینی کرد: امسال دو هزار و 500 استاندارد آموزشي جديد در این زمینه تدوين و ارائه شود.

معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به همراه سرپرست معاونت آموزشي سازمان آموزش فني و حرفه اي، در سفر يك روزه به چهارمحال و بختياري، با جمعی از مديران آموزشگاه هاي آزاد و كاركنان فني و حرفه اي این استان دیدار و از نمایشگاه مهارت های حرفه آموزان در شهرکرد بازدید کردند.

انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار